Gå til innhold

vet dere, dette er en liten jubel dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille jenta har ikke villet sove alene etter at hun kom til verden ( ikke så lenge siden da, men hverken på dagtid eller natten har jeg kunnet legge henne i noen seng)., også er det eneste som roer henne ned er hvis hun får pupp, så de siste dagene har det gått absolutt maks 2timer mellom hver gang jeg har tatt frem puppen, ikke alltid hun spiste så masse men tregnte kosen.... og smukkene vi hadde ville hun ikke ha, bare brakk seg. så i går var vi ute å handlet på senteret for første gang så jeg rasket med meg alle smukker jeg kom over og et lamme skinn, kom hjem, puttet skinnet i vuggen og der likte hun seg:) joho--- så jeg har sovet i min egen seng i natt- første gang siden jeg dro på sykehuset med rier:)

og så fant vi en smukk hun vil ha så nå kan puppene mine få hvile litt og vi klarer å vente tre fire timer før hun spiser igjen:) og hun er jo så fornøyd nå, ligger bare oppi vuggen og koser seg:)

deilig deilig..... hun er jo en liten skatt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint for dere da!;-) Gratulerer så mye med den lille! Her i huset trives snuppa også veldig godt på lammeskinn, men hun e er blitt "stor" nå da, hele 6 mnd!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...