Gå til innhold

Hvor lenge (ca.) bruker ungene hver str?

Anbefalte innlegg

Skrevet

50 0g 56 brukte hun en og en halv mnd hver.

62 brukte hun fra 3-6 mnd , og 68 fra 6-9 mnd ca. 68 klærne holder ikke lenge nå nei ...

Når slutter de å vokse så himla fort? Har vaska opp alle 74 klærne nå , venter bare på at de skal tørke..store pia mi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, si det. Gutten min vokser i et rasende tempo.

Han er 6,5 mnd. og bruker nå 74, noe 80.

Syns det går så kort tid før han vokser ut av klæra sine. Str. 68 var vi så vidt innom. Fra str. 62 til 74 gikk i hvert fall kjempe fort her.

vokser så alt for fort......: (

Skrevet

50- 0-1 mnd

56- 2-3 mnd

62- 3-5 mnd

68- fra 5 mnd.

Nå er hun snart 7 mnd og bruker 68 i bodyer og ellers 74 ;)

Ja. de vokser altfor fort! Trodde liksom str. 80 var 1års-klær jeg! Men jammen lurer jeg ikke på om hun må ønske seg det til jul!!

Hun var 65,5 cm sist vi målte, men liker ikke at klærne er trange og snuppete....

Skrevet

50-56 brukte gutten min til han var 3mnd

62 fra 3 til 5mnd

og nå bruker han 68 og er 6mnd :)

Ikke lenge til han må over i 74 klær da.

Han var 68,5 cm sist jeg målte han,vokser alt for fort..

Skrevet

min gutt er 7 uker å har brukt 62 lenge. noe 68 må vi vel begynne med etterhvert. som bodyer og nattdrakt kanskje.men så var go gutten min en kraftkar da han ble født og hadde lagt på seg 500g å ei uke da vi veide han på torsdag:)

Skrevet

datteren min har brukt litt om en annen. hun begynte med 50 da hun var født..men brukte litt 56 også. hun begynte vel å bruke 62 når hun var rundt 2 mnd...og når hun var en 4-5 mnd så brukte hun noe i 62 og noe i 68... nå er hun 6.5 mnd og bruker 68 og 74. noen bodyer har hun 80. det spørs veldig hvilke klær det er, og hvor de er kjøpt osv

var å kjøpte en genser til henne i går..og da oppdaget jeg at vi ikke lenger kan kjøpe klær på "baby"avdelingen lenger..i allefall i den butikken...for str 74 er på en annen avdeling liksom..huff... store jenten min...

Skrevet

wenchepia

har en liten jente du da..;) greit å få brukt klærene en del da....vi har måtte bytte de ut så ofte...

Skrevet

50: aldri

56: første 14 dager

62: 14dg - 2,5 mnd

68: 2,5mnd - 4 mnd

74: 4 mnd- 5,5mnd

80: 5,5 mnd-

86: 7mnd-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...