Gå til innhold

Snuppa er en drøm å legge, men våkner ALLTID etter 45-60 min!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner det ikke!! Som oftest er det bare sutten som skal til og litt styking på hodet, men hun kan ha vanskeligheter innimellom med å sovne. Hun er så trøtt så trøtt, men småsutrer og finner ikke helt roen. Hun er 6 mnd, og har egentlig alltid våknet etter en liten time...Noen som har råd? (tror ikke hun har vondt i magen og er heller ikke sulten, men bare våkner...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun legger seg for natten altså!

Skrevet

Min holdt også på med dette en lengre periode. Kunne stille klokka etter henne. En halv time etter hun hadde sovna våkna hun. Gikk rolig inn etter en stund og strøk på henne og sa:sov godt, nå er det natt.

Plutslig en dag sov hun sammenhengende, er nå snart 7 mnd.

Har lest at det er mange som har en sånn periode. Før de går inn i den dype søvnen våkner de litt til og har vanskelig for å finne søvnen igjen.

Skrevet

lillegutt var og slik, la seg kl 19, våkna rundt kl 20 og ville ha mat.. tror kanskje han var så trøtt at han ikke orka å ete seg mett før.. emn nå er han 8 mnd, og det er helt slutt på det

Skrevet

både barn og voksne har søvnfaser iløpet av natten, som veksler mellom dyp og lett søvn. Det er ikke uvanlig med en periode med lett søvn etter en times tid, og at babyen kan våkne opp i en slik fase. Så jeg tror at det rett og slett er del av søvnmønsteret hennes. Virker som du gjør riktig med å bare gi henne smokken. Gjør minst mulig utav oppvåkningen, så sovner hun igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...