Gå til innhold

Normalt med kraftige magekramper?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg håper noen kan svare meg. Jeg er gravid for første gang og har ennå ikke vært hos legen, men i følge kalkulator her er jeg i 5. uke. Jeg har hatt noen fryktelige magekramper. Allerede forrige helg ved de første graviditetstestene, hadde jeg magekramper, omtrent som menssmerter. Det varte to dager. I går hadde jeg vondt i ryggen hele dagen, og om kvelden kom krampene igjen og det var skikkelig vondt. I tillegg ble jeg kvalm og lå og krøka meg i senga av magekramper og kvalme. Spydde som en gris i natt.... (hørte jeg MORGEnkvalme?).

Det jeg lurer på er om det er normalt å ha sånne magekramper over så lang periode og så lenge (12 timer i går)? Og så lurer jeg på "morgenkvalme" fungerer på den måten at den blir litt borte når man først har spydd?

Håper på svar. Må komme meg til lege snart.

Ha en god helg alle sammen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7134134-normalt-med-kraftige-magekramper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det AKKURAT som du med kramper... eller murringer.. gjør så vodnt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg enkelte ganger..... Har blitt fortalt at dette er helt normalt da, men vanskelig å tor...*hehe*

men det er visst det,.. Jeg har nettopp vært hos legen også, og han sa det også... MEN je er sykemeldt for tiden nettopp pga dette da...

ha en fin helg du å...

Skulle akkurat til å skrive ett helt likt innlegg. Håper noen som er litt på vei kan svare, skulle hatt mensen på fredag som var men har hatt kramper og menssmerter i en uke nå. I natt våknet jeg og var megakvalm og hadde kramper og murring, har det nesten hele tiden. Bra eller ikke?

Hej! Jag har också haft ont i magen i vart fall en och en halv vecka nu. Fant ut att jag var gravid den 14.e og för det trodde jag det var mensen som var på vei... :o) Men det gir seg liksom ikke og hadde kjempevondt i går kveld... Har hört att det er normalt med mensmurringer, men hur er en mensmurring? Er også 5 uker på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...