Mamma'n til Julian Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Noen som vet om der fortsatt er lenge til fødsel når man har begynt å få masse kynnere og maserier?1
lucky_mom Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg begynte å få vonde kynnere og maserier ca to uker før termin. Det stod på i en uke omtrent, så forsvant de igjen... Nå er jeg 5 dager over termin, og har nesten ingen kynnere engang...
hønsemor Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg har også hatt det i litt over en uke, men her var det veldig mye sist helg og så avtok de litt. Nå kjenner jeg de mest på kvelden. I går hadde jeg ganske kraftige menssmerter. De er ikke gått helt bort enda, men det er light versjonen nå på formiddagen. Lyst å bli ferdig med fødselen!!!
Desember17*overtid* Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Eg og gjekk litt over ei veke med masse vonde kynner eller maserier. Hadde og veldig vondt nede i ryggen. Men no er det stopp, skjønner ingenting eg. Trodde liksom at no va det like før, men no ser det ut som det kan går år og dag før det blir fødsel......men eg er jo bare 36+1 da, så eg har jo fortsatt god tid, men kunne godt tenke meg å sjå tassen litt før termin ja.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå