Gå til innhold

kronisk bansjuk, se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Så at du skulle ha din første time med akupunktur på tirsdag? Jeg skal ha min første time på mandag! Hadde vært gøy å følge med på hverandre og sammenlige resultater, er så spent....!

Hvordan ligger du an i forhold til EL osv? Jeg venter EL i begynnelsen av neste uke tror jeg, så jeg er litt usikker på om jeg kan forvente noe resultat allerede denne mnd.

Lykke til i hvertfall:)

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heeei! :) Ja så bra. Æ har faktisk sett etter folk som e like langt som mæ så det høres jo bra ut at vi e så likt. Æ hadde EL 9 november. Og IKM 23 november. Har tel nu bære fulgt EL og tatt folat. Denna månedn har æ prøvd wild yam og hostesaft. Og i går kjøpte æ zink men spørs bære om æ får sambo tel å ta dem. Han e skeptisk tel alt sånt selv om han så veldi gjerne vil at det skal klaffe.

Æ e temmeli sikker på at tanta kommer også denna månedn men det gir litt meir mot at æ skal starte på akupunktur :)

Skrevet

Samme her, har til nå bare tatt folat og multivitamin, men denne pp'en kjører vi på med gravitamin, sink til begge, hostesaft og altså akupunktur. Så det skal bli spennende å se om det funker...!

Hehe, samboeren din høres ut som min, han er også skeptisk til alle slags piller, men han tar sink så lenge jeg minner ham på det hver dag...

Hvilken pp er du i forresten? Jeg er i min 5. nå, hadde en SA i fjor, men begynte først prøvinga igjen i sommer.

Håper det klaffer for deg da, hvis ikke denne gangen, så i hvertfall til neste mnd med akupunktur! Lykke til:)

Skrevet

Æ e i 8 pp nu. Joda æ har også tatt mulitvitamina også men det e mest førr å holde mæ frisk. :)

Samboern min meine at æ stresse førr mye og det ligg nok mye i det. Æ hadde kanskje venta litt prøving men nu syns æ det har tatt VEL lang tid. Æ va operert i sommer førr endometriose og sammenvoksninge. Og har visst hatt en cyste. Detta har æ vært operert førr 2 ganga før så e jo litt redd at det ska komme telbake og ødelegge førr oss :(

Æ sa nu tel samboern i dag at æ hadde kjøpt sink tabletta men æ antar at dem bli ikkje tatt hvis æ ikkje putte dem i han daglig ;)

Har du barn fra før? E fælt når det ende i SA. Men det e jo så mye som ska klaffe førr den kroppen når man ska bære frem barn.

Håpe det lykkes førr dokker også snart :)

Skrevet

Der fant jeg deg igjen ja:)

Stresser kanskje litt mye jeg og, men det er så vanskelig å la være å tenke på det.... Hehe. Jaja, håper det skjer snart i hvertfall, begynner å bli utålmodig ja!

Har ingen barn fra før. Mye som skal klaffe for at det skal bli barn av det ja, det er helt sikkert. Ble gravid på første forsøk den gangen det endte med SA, så nå synes jeg det trekker ut her altså... Lett å miste tålmodigheten da... Har forresten også hatt en stor cyste, fikk den etter den forrige graviditeten, så det er noe av grunnen til at vi måtte vente litt med å prøve igjen (er et år siden min SA), pluss at det har vært trangt økonomisk osv.

Men nå er jeg kjempespent på akupunkturen altså, for oss begge! Er så klar for barn nå! Du må holde meg oppdatert da:)

Skrevet

Æ har fortsatt litt datatrøbbel hjemme. Må få den pc'en på reparasjon for æ savne å sette på BIM når æ e hjemme. Snik mæ innom her når æ e på jobb men da KAN mine kollegaer se korsn side æ har vært inne på og da e jo skravletøye og ryktan i gang på minutte..

Korsn gikk det me dæ på akupunktur? Kor du fikk nåle?

Æ syns det gikk bra. Stakk jo bære litt da han stakk dem inn. Etterpå kjente æ ikkje nakka tel det. Også føle æ meir håp nu og bære DET hjelpe jo på. Men så fikk æ jo tanta på besøk på lørdagen. Måtte det bli leeeeenge tel æ ser tel ho igjen.

Kjærestn min har nu faktisk skjønt litt viktigheta av å knaske sink nu. Han har tel og me huska på det sjøl engang :)

Så alt i alt så kan æ ikkje skjønne anna enn at nu må det skje nakka innen nån måneda..

Håpe det går bære bra me dæ også. e spent på å høre kor det gikk hos akupunktørn :)

KlæM!

Skrevet

Hei igjen!

Jo, gikk bra med meg hos akupunktøren og, syns faktisk det var bittelitt vondt jeg. Eller, det gikk jo greit liksom, holdt jo på å sovne og greier :), men ble liksom litt nummen der han stakk, ble du det?

Satte 12 nåler, på føttene, leggene, magen, underlivet, hendene og pulsen. Så lå jeg med dem i en halvtimes tid. Spennende syns jeg:) Og det er sant, det hjelper mye bare å få litt håp og prøve noe nytt.

Samboeren min har også glimtet til og husket på sinken et par ganger sjøl, hehe, ikke verst!

Ellers har jeg fått noe som sikkert kan tolkes som en positiv EL-test i dag, men jeg vet ikke helt, vanskelig å tolke disse billigtestene. Men vi kjører i hvertfall på uansett, så har vi lagt inn en god søknad liksom;)

Kjipt at tanta kom da, men nå skal akupunkturen virke vettu! Jeg har ikke helt troa på denne pp'n selv, tror jeg satser mer på neste mnd. Blir uansett spennende tider framover!!!

Skrevet

Ja det e nu litt spennanes fortsatt. Selv om æ innerst inne syns at det har vært nok spenning, nu vil æ bære ta en graviditetstest som lyse : GRAVID!! :) Æ veit ikkje kor mange nåle han satte. Men han satte fleire på magen, på hender, føtter og ei i panna. Æ lå også i en halvtime med pledd og rolig musikk. Også skal æ tilbake igjen neste torsdag.

Æ har kun brukt CB sine eggløsningstesta. Der e ingen tolking. Det e enten eller om man har EL eller e gravid. Enkelt og greit, men ja, de e ganske dyr. Denna månedn e æ telbake me EL testa. forrige måned skippa æ det for å ikkje være så opphengt i det. Men æ va nok bære enda meir opphengt i det når æ ikkje hadde full kontroll på om egge va på vei eller ikkje ;)

Hadde vært arti om akupunkur behandlinga hadde virka på oss så snart som mulig.

Skrevet

Åååå, føler vi er så like vi to! Akkurat på samme måte har jeg det, var MINST like opphengt sist pp da jeg ikke brukte tester.... Men har brukt cb digital før, og de syntes jeg var myyyye bedre ja. Blir nok det neste gang og. Nei, forresten, det blir jo ingen neste gang for oss, for det skal jo funke med akupunktur! Hehe, krysser fingrene i spenning altså...

Nå har jeg og sambo akkurat koset oss litt vi, tihi;) Må jo det.

Så får den spiren se til å sitte snart!

Skal ha ny time på mandag jeg. Hvor mange behandlinger skal du ha? Jeg skal visst ha 10. Og så en mnds pause og ny runde om jeg ikke er blitt gravid. Men det skal jeg jo! Og det skal du og:)

Skrevet

He he he.. :) Godt å høre at du e så positiv ;) Ja vi satse på at det ikkje bli fleire runda. Æ prata ingenting me akupunktørn om kor lenge han regna me å holde på. Så det må æ spørre om på torsdagen.

Har du mail adresse eller msn? E lettere å lese mail på jobb der ikkje alle legg merke tel at æ e inn på BIM siden. Men så va det jo det at alle andre her inne ser adressen da. Veit ikkje heilt korsn det sku gjøre sæ...

Skrevet

Positiv må en være:)

Hmmm.... Har navnet mitt i mailadressa mi, så jeg vet ikke om jeg vil legge den ut her.... Men hadde vært koselig å snakkes på msn ja! *tenke tenke.....*

Skrevet

ja det va det æ også hadde. hmm..

Skrevet

Hehe, kjipe greier å måtte holde på med dette hemmelighetskremmeriet;)

Jaja, vi får fortsette å tenke, så kanskje vi kommer på noe lurt! Så får vi håpe at hjemmepc'en din kommer seg på beina igjen snart.

Jeg går og gleder meg til neste time med akupunktur jeg, skal dit på mandag. Han sa at selv om det ikke var noe som tydet på at jeg ikke kune bli gravid, ut fra det han kunne se da, så regnet han med gode resultater på behandlingen. Er såååååå spent.....!!! Vet ikke engang når eller om jeg hadde EL denne mnd, så jeg får vel bare vente i spenning.....

Klem

Skrevet

Weehihi.. får nu håpe at du får en hyggelig overraskelse denna månedn :)

Du, æ lage mæ en ny hotmail adresse som æ bruke kun tel at du kan sende mæ din mail adresse på. Så sende æ telbake min ordentlige mail adresse.

Æ skriv den her når æ har fått den i orden!

Skrevet

nu har æ laga mæ en "falsk" e-post adresse..

Du kan sende din adresse tel:

[email protected]

så svare æ på den me min vanlige adresse. :)

Da bli det heilt anonymt.

Klæm

Skrevet

Så smart! Hehe, var litt inne på tanken jeg og, men har ikke fått ut fingern enda.. Ok, men jeg sender deg en mail på den adr jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...