Lulu73 Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Heisann! Er det noen som har tips til hvordan vi kan få sønnen vår til å leke litt mer for seg selv? Når vi setter han på lekematta, krabber han rett bort til oss, og står og sutrer ved bena våre. Vi leker jo selvfølgelig masse med ham, men synes også at han skal kunne "klare seg selv" av og til. Det er ganske slitsomt å ikke kunne gjøre noe som helst uten at han står og maser. Skjønner jo at han helst vil være sammen med mamma og pappa hele tiden, men det er vel sunt å kunne finne på ting selv også. Kanskje vi har for kjedelige leker til ham??? Godt det snart er jul ;o) Noen som opplever/har opplevd det samme?
palia Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Hvor gammel er han da?? Jenta mi på 7 mnd liker godt å leke for seg selv på gulvet, men må ofte vise henne lekene sånn at hun blir oppmerksom på de og ikke på at jeg sitter henne fra meg. Her er en sånn telefon fra fisher price som hun kan trykke på og den ringer og lager lyder stor suksse!! Alt med lyd og knapper er gøyt, utenom det er hun veldig glad i å krype bort til kjøkkenskuffene og leke litt med de, er jo selvsagt barnevennlige ting i de. alt nytt er også gøyt, så er ofte at jeg gir henne bakeboller og plastfat og diverse kjøkkenting og hun syntes det er kjempe spennende og utforsker de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå