Gå til innhold

Noen fra Moss her kanskje?


Marika:):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hyggelig å vite å det er fler av oss her da :)

Testa pos i går for første gang, og er ganske gira.

Det kom litt brått på, tenkte ikke at det ville klaffe så fort.

Første gang for deg og?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig da! :-)

Dette blir min andre, så det blir spennende det og..

Testa positivt på lørdag, så det er ganske nytt for meg detta å:-)

Hvor i Moss bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Moss altså. Er gravid med nr. to (nicket sa vel igrunn det?!). Går over til 2. trimester til mandag, er 11+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende. Ja, da har vi vel termin ganske i nærheten av hverandre da! Har du noen symptomer? Hvordan var ditt forrige svangerskap?

 

Jeg er utrolig trøtt om dagen, fungerer ikke særlig bra på jobb. Litt kjipt hvis sjefen min tror jeg er lat og umotivert. Men får vel si det til han etterhvert, hvis jeg er like trøtt fremover.

 

Jeg bor på Jeløya, du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor vel egentlig i Rygge jeg da:-)

 

Forrige svangerskap var en drøm, absolutt ingen plager, kun litt blødende tannkjøtt! Håper på det samme denne gangen:-)

Eneste jeg merker til nå er ømme pupper, og noe stikninger i magen (men ikke mye) Forrrige gang var jeg ganske så trøtt i begynnelsen, men nå er jeg helt speedy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennede. Vi for holde sammen, vi damene fra moss, vi er jo noe for oss selv vi:)

 

Lykke til med 2. trimester da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er!

Egentlig i Rygge... sånn halvveis liksom ;)

Men da er det ikke så stor sanns for at vi vet hvem vi er, jeg tror ikke jeg kjenner noen som bor der... Bare exen som flytta dit for 2-3 år siden tror jeg :)

 

Ja, stikkinger i magen har jeg også, har tenkt at det har vært noe med maten, men da er det kanskje vanlig? Er ikke så oppdatert på hva alle sympt og sånt er enda, men skal snart skaffe meg en sånn oppslagsbok om svangerskap og sånt, så blir man litt mer forberedt på alt mulig som skal skje.

 

Vi hadde egentlig tenkt å dra til Thailand i januar, har betalingsfrist den 24. nov, men nå er vi jo litt usikre. Vet jo ikke hvordan formen min er da, og så er vel ikke hygienen og sånt så bra der borte. Ikke no særlig å få skikkelig feriemage når man er gravid liksom. Men får vel høre med legen først...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mossejenta

Så spennende!

Hvor fra Moss er du da?

Geniale disse nettsidene her, så koselig å stikki innom av og til...:)

Er det din første eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ofte BIM treff for oss Mossinger. Det har de siste gangene vært på Petit Paris. Jeg har ikke vært med selv for jeg har vært på jobb da det har vært. Men det er jo supergøy at man kan møtes "live" da. Følg med under BIM- treff ( hvit skrift på orange, til vestre på skjermen). Kanskje vi faktisk snakkes en dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...