Gå til innhold

Hei jenter..Good Morning!

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke holde meg borte fra sidene her.. Men det har blitt mye mindre den siste tiden. Men jeg må nok bare innse det, jeg klarer ikke å være borte...*fnis*

Men jeg har det mye bedre psykisk for tiden. Det hjalp å ta seg selv litt i nakken og få tenke på andre ting. Nå har jeg begynt å trene litt igjen, og jeg skal begynne å jobbe snart. Er jo ferdigutdannet til jul.=)

Så det er mer enn nok å tenke på for tiden..

Denne mnd blir jeg nok ikke gravid. For vi har hoppet av i svingen fordi det ble for mye for meg en stund. Men kanskje fra neste mnd skal vi prøve igjen.. Jeg tror faktisk jeg får tilbake min gamle syklus og.. For i går fikk jeg ømme bryster (dag 15) og det pleier jeg å få etter el.. Har 12 dagers lutealfase.. Men har ikke funnet el på ff fordi jeg har vært ute å festet så ble 2 dager jeg ikke kunne/orke å teste..

Klem alle sammen! Dere er utrolig gode å ha!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7133688-hei-jentergood-morning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godmorgen Hannah :-)

Så godt å høre at du har det bedre psykisk nå. Du har helt rett i at det hjelper å ta seg selv i nakken og tenke på andre ting. Siter også litt med psyken en gang iblant, og kanskje litt oftere etter at vi ble prøvere.

Du sier du er ferdig med utdanningen snart. Hva slags utdanning har du tatt? Har du fått jobb?

Håper det ikke tar lang tid før spiren sitter når dere begynner å prøve for fullt igjen :-)

Stor klem til deg også :-)

Vi har ikke prøvd så lenge, men vært et år snart uten pilla. Og ALLE rundt meg er enten gravide eller akkurat fått. Og det er virkelig ikke tull en gang. Så det er vi igjen + de få vi kjenner som er single.. Så det er kjedelig..

Masse gode tanker til deg også! Håper spiren sitter snart til oss alle her inne!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...