mrsb Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Heisan, bor i Wales og her er navnet Freya ganske populært. Personlig syns jeg navnet er kjempefint, men lurer på hva dere syns? Forbinder dere det med Freia melkesjokolade??? Skrivemåten må jo bli Freya og ikkje Frøya pga hvor vi bor.... Hva syns dere?
prysseluskan Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Jeg liker Freya veldig godt. Tror navnet er ganske populært i Sverige også. Det er ikke så mye brukt i Norge enda, så mange vil sikkert tenke på sjokoladen før de blir mer vant til det. Men slikt går fort over, tenk bare på Idun ketchup og Nora syltetøy.
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Fint! Og Frida/Frieda kan vel også brukes der?
mrsb Skrevet 19. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2006 Takk, betryggende å vite at dere liker navnet. Liker selv Frida ganske godt, men det gjør ikkje mannen min. Her borte er det sett på som et litt gammel dame navn. Tror vi har bestemt oss for Freya. Vil også ha et mellomnavn - et som ikkje blir brukt til daglig. Hva syns dere om Freya Solveig? Vil liksom ha litt norsk siden vi bor her borte men rimelig enkelt å uttale. Forslag mottas med takk
Vipsenmamma Skrevet 20. november 2006 #5 Skrevet 20. november 2006 Freya Solveig var fint det. Hva med Freya Kristin Freya Ingrid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå