Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Det begynte for noen dager siden, skikkelig surkling da hun pustet...Trodde det kom av at hun hadde hikke da jeg la henne til puppen,slik at hun fikk melk en inn litt feil, og trodde det ville løse seg...Men nå er hosten der fremdeles og hun har begynt å surkle i nesen også. Slet med å puste i morges... Får så vondt av henne! Skal opp på barne-klinikken i ettermiddag og få henne sjekket. Håper de har gode råd til hvordan fixe henne på en to tre... Noen gode råd så lenge? Nå sover hun heldigvis,men hun får jo panikk når hun er våken og ikke får puste så godt....
BW og en til? 1 pp Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Huff! Vi har det samme problemet her i gården=(( Syns såå vanvittig synd på han! Han hoster å har skikkelig vondt i halsen. Når han puster kan vi høre det gjennom huset, for det er en sånn høy mørk lyd. Jeg aner ikke hva vi skal gjøre. Var på legevakten med han for 2 dager siden. Og der sa de at han hadde en virus infeksjon. Med litt hovne mandler, og litt røde trommehinner. De så an han var skikkelig dårlig ,for han bare satt der, den lille vanligvis svært så aktive gutten min=( Han har og hadde også feber. Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe å gjøre siden det ikke var en bakterie infeksjon. Men skal han virkelig gå rundt slik som dette? Han bare gråter:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå