Gjest Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 hadde bestilt en topakke cb Tok den ene på torsdag men den var negativ..var vel tidlig å teste pluss det var ikke morgenurin..venter mens på tirsdag Så jeg ventet tålmodig til i dag og skulle teste med morgenurin med den siste i pakka..men så klart ville ikke den virke Ble ingen blåfarge..bare en ørliten tanke på ene vinduet, men det var ikke mye.. Så jeg må bare manne meg opp å kjøpe på apoteket her..der to av ansatte kjenner jeg..dobbelt uff..og en plass der folk sprer rykter..redd jeg skal møte noen som ser jeg kjøper..vil ikke det skal komme ut over hele bygda likssom..men må bare manne meg opp.. SÅ må jeg da teste med morgenurin eller er det nok med at jeg prøver å holde meg lengst mulig sånn at det går kanskje 4 timer siden jeg tisset sist gang.. Vet ikke om jeg greier å vente til i morra noen som har testet positivt 3 dager føruten morgen urin?
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Hei... Ja helst skal man ta med morgenurin frem til IKM...Men hvis du er kjempe sikker på at du har graviditetssymptomer så kan du vel teste før uten morgenurin men det anbefales med... Du kan jo prøve... Klem
Gjest Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 Jeg aner ikke om jeg er gravid, har igrunn ikke prøvd, men jeg sluttet på p-plasteret fordi jeg ville ikke bruke det..pga bivirkningene og sånt..lite jeg tåler av prevensjon..så er jeg av den personen som blir vips gravid da.. Så ble en lite missforståelse i begynnelsen..han hoppet ikke av hehe for han trudde jeg skulle slutte med de neste mnd..jaja HAn har hoppet av siden den ene gangen, men som sagt de to andre barna (vel og merke med en annen barnefar, ble jeg gravid på første forsøk) Så nå sitter jeg her og har vært svimmel og kvalm siden sist uke, og jeg har begynt å kjenne smerter nede i korsryggen..og følt en trykkende følelse der nede siden eggløsning.. Så jeg begynner å lure litt ja KAn jo kjøpe en dobbelpakke igjenn da og så evt teste senere vist denne blir negativ
Gjest Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Så det er sagt så har jeg vellledig lyst på en baby da..planen min var å overtale sambo iløpet av neste år med å prøve hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Hehehe... Men kjøp en dobbel og test i vei... Kan jo hende du er gravid da...=o) Og ikke bry deg om hva andre tenker, sier eller slarver videre til andre... Ditt og din manns valg ikke dems... Spennende=o)...
Gjest Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 Farmasøyter og apotekarbeidere har taushetsplikt på lik linje med annet helsepersonell. Så om de sier noe vidre kan du faktisk anmelde dem for brudd på taushetsplikten!
Gjest Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Jeg har kjøpt å testet nå, men den var negativ da..men jeg kjøpte en dobbel Ja vet de har taushetsplikt, bare litt ekkelt likssom hehe.. Men sørget for å blukke testen ned fra hylla når ingen var der hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå