Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 hvordan tilbringer dere lørdagen da? Pappa dag...kanskje? bytur eller bare rolig dag sammen med familien?
Gjest Skrevet 18. november 2006 #2 Skrevet 18. november 2006 Vet ikke helt hva som skjer i dag. Er ikke full av energi i dag og har mest lyst til å ligge på sofa`n, men er alene med lillegutt. Pappa`n jobber som vanlig så han kommer ikke hjem før i kveld. Må vaske leiligheten i hvert fall. Kanskje en tur på trening.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 18. november 2006 #3 Skrevet 18. november 2006 hørtes ut som en heldags plan her blir det rolig...fått betennelse i ryggen..så mest mulig avslappning...lett med en på 5 mnd som er hyper aktiv her skal det danses og hoppes med hele tiden. blir vel en trille tur med lillemann og hunden . ellers skal jeg ta det knusende med ro
langevipper Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 De siste 4 - 5 ukene har jeg tatt med meg Oda på besøk, mens pappaen har vært hjemme å ryddet og vasket leiligheten. Veldig deilig å komme hjem å se at alt er gjort ja. Lørdagskveldene nyter vi en god middag og ser på film. Men det blir full kaos denne helgen med dåp imorgen, og fremdeles er det mye som ikke er gjort enda. Jeg må kjøpe strømpebukse (til å holde magen inne ...kommer vel akkurat inn i bunaden om jeg er heldig, for hvis ikke må jeg gå å holde pusten i hele morgen). Dåpskjolen blir ferdig i løpet av dagen, vi har vært så heldig at en av fadderne har meldt seg frivillig til å strikke den:-) og den må jeg hente. Bunadsskjorten min henger hos min mor, bunads sølvet er hos min ex stefar og det må jeg få blankt og fint. Og i tillegg må jeg ut å kjøpe ballonger, bake en kake, pynte lokalet (som heldigvis er i samme blokk:-) og helt sikker mye mer jeg kommer på i løpet av dagen. Så jeg ser frem til en rolig kveld med samboeren etter at alt er i orden. Jeg så ikke "skal vi danse" i går fordi jeg var i bursdagsbesøk, så det skal jeg ta opp og kose meg med senere idag. Jeg håper at helg går greit nok... litt dumt å si at jeg gleder meg til det hele er over da. Men jeg er veldig nervøs for det blir første gangen min familie får møte min samboer sin familie. Vi har en allfor liten leilighet til å invitere alle på engang til bursdagene våres, og i tillegg var hele hans familie bortreist da Oda ble født. Det blir mye bedre når vi får flyttet inn i vår nye leilighet etter jul. Vi må pusse opp hele leiligheten og det tar tid...men gud som jeg gleder meg til å flytte fra denne 2 roms til vår nye 4 roms leilighet. God helg alle sammen:-) ... hmm det ble visst litt langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå