Gå til innhold

Juni: hvordan tilbringer dere lørdagen da?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne lørdagen må jeg ut og lete etter en bursdags gave til kjæresten til søsteren min, han har nemlig burdag imorgen! Kan ikke si jeg gleder meg.. Sikkert stappet med mennesker overalt!

Ellers går lørdagen ofte med på å besøke min mamma eller andre venner som ellers jobber på ukedagene! Også går vi oftest tur, men IKKE idag.. For her jeg bor er det skikkelig uggen inne vær!

 

Hva med du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her bi dæ stille dag....må ut å trill tur og luft vovven :) men det bi dæ einaste...har klart på pådra me kraftig betennelse i rygg og hofte...så mest mulig avslappning...lett det mæ han turbo isaac her :) dritt vær? her er det kaldt..men fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da?? Det hørtes ikke noe godt ut!! Pass på kroppen sin vet du! Du får få gubben til å ta seg av evnt byssing&bæring og la tiden lege deg!

 

Vi har 12 pluss grader vi da! Men det hjelper lite når det stri regner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja si det til han du..han e så lite heime at isaac har problemer mæ å godta han....så når det e kveld ska han kunn va hos meg...forsåvidt sånn heile dagan og....5 min til pappa....resten av døgnet til meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda.. Kjenner egentlig litt til det der altså! Sambo jobber en hel masse og når han er hjemme så er han jo sliiiiiten (som om jeg ikke er det liksom??)..

 

Har du noen andre i nærheten som kan hjelpe til med å avlaste deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe...ja mannfolk forstår vest ikkje heilt at vi har ein fulltids jobb+++++ før de bi jo sååååå sliten etter en 7 timers arbeids dag..og liksom forvent ayt hus og heim ska va ryddig og middag klar til de kommer. nei min familie bor 50 mil unna..hans bor 30 mil unna. så her har vi ingen..og mine venna har stortsett unga sjøl...men det går greit...kosa me heime i lag mæ gulle mitt...sjøl om han e krevende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...