Gå til innhold

dårlig start på dagen, SVIGERMOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jente 1980 :)

det var ett fint innlegg :) er nok i mange tilfeller best ikke lage drama.... men fy så såret man blir av sånn. når man gjør bare sitt beste for å holde kontakten og være hyggelig. sambo er ik s flink til å holde kontakten med de, så jeg har vært den som holder oss sammen. men tror ikke jeg orker jobbe så hardt for det lenger, før hun prøver. synes det er utrolig, hun ik gir lyd fra seg og sier eller skriver noe hyggelig. som å så koselig det blir da dere kommer til jul... vi skal være der hele julen.... elller om hun kunne skrive noe om at hun gleder seg til å bli farmor til en liten gutt, eller hvordan det går med oss.... sambo har fått probl med tarmen og må kanskje opperere den, mulig helt vekk. jeg fikk morkaken løsnet, men spør hun om noe av dette, nei da.... men tror det må være noe som har gått henne helt i mot om dagen, og tviler ikke på det er datteren, miun svigerinne. og hun får ikke ha kontakt med barnebarnet sitt og div.... han er 2 år. mens denne svigerinnen min ofte ringer til meg. kanskje svigerm vet dette og er sur for j har kontakt med henne. nei jeg aner ikke... litt av en glamor historie! stor familie og masse bråk hele tiden. tenker på om sviger er redd jeg skl fortelle datteren hva hun har sagt om henne osv, svigerm har nemlig bedt meg holde munn om at hun har fortalt meg hvordan det er mellom de nå. men jeg sier jo ikke noe, har da ik til hensikt ødelegge mellom noen. men mulig det kan være noe sånn som ligger bak, enda så teit det er!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en ideell verden så hdde det faktisk hjulpet å ta en ordentlig prat med svigermor, men jeg har virkelig prøvd og det funker virkelig IKKE! Hun blir bare enten dødsfornærma, slenger ut enda med dritt til meg enn vanlig, ELLER hun begynner å skylde på stjernetegnet sitt og at hun derfor bare "er sånn". Den er lett å argumentere med gitt!

Når det gjelder å bare drite i det så må jeg innrømme at jeg synes det er fryktelig vanskelig når jeg føler meg urettferdig behandla. Så det beste for meg er rett og slett laange pauser! ;)

Skrevet

Jeg vil også komme med et lite synspunkt i denne debatten... Jeg tror,som det ble skrevet litt lenger opp, at svigermor er sjalu på sin kvinnelige "rival". Og etter som jeg har forstått, er dette blitt verre etter at du fortalte at du er gravid... Hun innser nok nå at sønnen har funnet seg en annen kvinne, og at hun ikke lenger er kvinne nr 1 i hans liv..! Er det ikke patetisk??? Håper ikke jeg blir en sånn svigermor om jeg noen gang skulle få en sønn!! Det er dårlig gjort ovenfor både sønnen og hans utkårede, og kan være med på at de distanserer seg fra svigers, og så skylder svigermor på sønnens kjæreste..!! Irriterende, men tilsynelatende sant. Nei, jenter, vi må bare tenke som så at det er sønnen en har et forhold til, ikke svigermor, og ikke la henne få overtaket, og ødelegge deres forhold, da har hun jo vunnet!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...