Gå til innhold

Har dere begynt på julebaksten?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg er forholdsvis ny her (bedre sent enn aldri) og har termin om 3 uker. Tenkte derfor det kunne være greit og få gjort unna litt før babyen kommer, så har vært flink og laget pepperkaker, kolakaker og sjakkruter :) Men i ettertid har jeg begynt og bli litt usikker på om de kommer til og holde seg til jul. Pepperkaker vet jeg går greit, men hva med de andre?

Dere virker alle forresten som en kjempekoselig gjeng, glad for at jeg oppdaget denne siden :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7133038-har-dere-begynt-p%C3%A5-julebaksten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen til oss!!!

tror du ikke det holder seg i frysern da?? forresten, sånne tørre kaker holder seg vel lenge i kakeboks også de???

jeg er ikke så veldig glad i sånne julekaker jeg, så her blir det ikke noe baking av det i alle fall...... bare pepperkaker da!!!

Velkommen:)

Tørre kaker holder seg leeeenge i kakeboks, ikke noe problem! Jeg synes du har vært kjempeflink som har bakt kaker. Jeg vurderer å kjøpe ferdig bakst i år fra ei eldre dame fra hallingdal som er helt suveren til å bake, da slipper jeg:)

Vi skal bake noe her da, f.eks. pepperkaker og delfiakake. Jeg er helt "avhengig" av delfiakake til jul, men jeg tørr ikke lage den enda - den blir nok borte på null komma niks!

Hei, og velkommen til oss :-))

Du har vært så flink til å bake da !! Jeg har ikke begynt enda, men tenkte å bake sjokoladekake, pepperkaker, sjakkruter og kakemenn:-))

Trur de fleste tørre småkakene holder seg godt i tette kakebokser..

Klemz

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...