Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #1 Skrevet 18. november 2006 Noen som sliter med urinlekasje etter fødsel ved trening? Blir dette bedre med tiden?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2006 #2 Skrevet 19. november 2006 Jeg sliter med dette. Om jeg skall være aktiv som med trening eller noe annet som innebærer hopping o.l må jeg ha bind eller ett tykt truseinlegg siden det kommer noen skvetter av og til. Veldig plagsomt, men vet ikke hva jeg kan gjøre mot d eller om d blir bedre med tiden.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. november 2006 #3 Skrevet 20. november 2006 Jeg også har slitt mye med dette... men det blir faktisk bedre med tiden! Det er bare utrolig viktig at du kniper, kniper, kniper og kniper!! Jeg også hadde bind når jeg begynte å trene 6 mnd etter fødsel pga skvetting. Knip samtidig når du trener (altså løper/hopper etc) - det er nå 9,5 mnd siden jeg fødte og det er først nå den siste måneden jeg har begynt å få kontroll over lekkasjene mine... Jeg tok det opp med fastlegen min, for jeg synte det var skikkelig plagsomt. Kunne ikke gå en lang trilletur engang uten at jeg på veien selvsagt måtte på toalettet og dermed ikke klarte å holde meg. Syntes det var kjempeflaut!!! Ihvertfall sa legen min at man ikke begynte å utrede urinlekkasjer før det hadde gått minimum 1 år etter fødsel, han sa det var helt normalt å ha slike "lekkasjer" det første året etter fødsel! Så smør deg med tålmodighet og knip alt du kan mange ganger om dagen - så skal du se at det etterhvert ordner seg! Har kjøpt slike "Smartballs" kuler også, men har ikke tørt å prøve ut disse!! Det holder foreløpig med kniping, hehe =) Lykke til da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå