Gå til innhold

Er det noen våkne som kan hjelpe meg...urolig jeg nå!!!:-(

Anbefalte innlegg

Jeg ligger som sagt tidligere hjemme med litt feber og kjempe vondt i halsen.

Nå er det gått litt over 1time siden jeg kjente babyen sparke eller snu på seg...har t.o.m spist sjokolade og drukket brus:-(

Burde jeg være urolig, er det fler som ikke kjenner noe hver time? Eller er jeg bare overhysterisk?;) Han pleier liksom alltid å være så aktiv.....

Håper noen kan svare meg..

Fortsetter under...

har hatt det sånn i to dager, flere timer jeg ikke kjenner noe... har hørt det er vanlig for det er så trangt for de nå!

men er du kjempebekymret, så ville jeg ringe - du kjenner best din babys mønster... og din egen kropp

Huff...er ikke noe ålreit å bli bekymra.. Jeg er selvsagt ingen fagperson, så om du er ordentlig bekymra er det best å ringe og høre, men jeg har selv perioder innimellom da det ikke er liv.. Og det er jo såklart når jeg aller helst skulle ønske jeg kjente noe..!;)Men nå har jeg etterhvert blitt veldig mye roligere på akkurat det. Men som sagt; synes du det er skummelt, ringer du og hører!:)

tja.... med meg kan det gå over en time ja!! men nå "kjenner" jo jeg den lille i min mage....og du kjenner vel den lille i din også??hva som er vanlig aktivitet og sånn mener jeg!!

Min kan stadig leke "stilleleken" han i opptil flere timer!!

Prøv med noe iskaldt å drikke, og hvis du bekymrer deg fortsatt så er det best å ringe føden !!!

Lykke til :)

..også mener jeg at jeg har hørt noe om at babyen "sparer" på energien når mammaen trenger den mest sjøl..! Om du skjønner? Slik at når du nå er litt sjuk og slapp, tar babyen det også litt med ro - slik at du kan få bruke mest mulig energi på å bli frisk!

Kan gå lang tid mellom hver gang jeg kjenner liv også.. Har du prøvd å dytte litt og stryke på magen din? Kanskje babyen reagerer på utvendige stimuli. Men enig med de andre her- ring hvis du er bekymra!!

Annonse

Tusen takk alle sammen! Ringte føden og hørte jeg,har vært litt redd for at jeg kan ha streptokokker i halsen også,så forhørte meg om det kan skade barnet samtidig. Jordmoren jeg snakket med beroliget meg heldigvis!

Hun ba meg også om å bøye meg ned mot gulvet og hoppe opp...det skulle visst få fart på han,og det gjorde det også gitt han ga meg 2 kraftige spark i ribbena tilbake,trodde aldri jeg skulle bli såå glad for å kjenne den smerten igjen...hihi:-)

Nå kan syke mor gå i seng uten engstelse:-)

God natt til dere alle og tusen takk igjen for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...