Gå til innhold

Når har Bertine Zetlitz termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer av ren nysgjerrighet... Vet det er ganske nær min (4/12)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men husker det var i begynnelsen av des en gang.... det står i et gravidblad, men husker ikke hvilket!!!

Skrevet

Hm...ja, når var det, da? Vet at jeg har hørt det, men husker ikke helt.. I begynnelsen av desember, tror jeg i hvert fall! Eller var det månedsskiftet november/desember? Hihihi..håper du er fornøyd med det fullkomment oppklarende svaret..?;o)

Skrevet

det var i månadskiftet nevember/desember...

Skrevet

Herregud, det kan jo hende....... kanskje hun er en av oss her på des klubben!!!!!!! :)

lurer på hvem???

Skrevet

Ja...hun er sikkert en av oss bimmer'ne!

Og nå sitter hun sikkert å ler fordi vi ikke vet hvilket nick hun skjuler seg bak :D

Skrevet

He he... kan være mange kjendiser her for alt vi vet:-) Morsom tanke, da...

Skrevet

hehehe, ja tenk om det da!!!

å, nå blei jeg nysgjerrig asså!!!!! hihihi-

Gi deg til kjenne da Bertine, hvis du er her???

Skrevet

hihi ;) ja - hvem vet?? Hadde bare vært kos det ;)

Skrevet

Hihi..husker for noen måneder siden her på BIM, så var det en tråd som gikk ut på å "røpe" sine virkelige navn..Da var det ei som ikke ville, fordi hun a) har et yrke som gjør at det er greiere å være anonym på slike fora, og B) har et relativt sjeldent navn. Og DA tenkte jeg at kanskje den dama var Bertine! Hehe;o)

Skrevet

Husker du nicket da..? Ble litt nyskjerrig nå jeg:-) He he... stakkars Bertine hvis hun faktisk er her!!

Skrevet

Ja det stemmer! Husker ikke nicket jeg heller.. Nå er jeg nysgjerrig!

Skrevet

oj, kanskje det var henne..... husker du ikke nicket da??? herregud, jeg er SÅ nysgjerrig jeg........ ;)

Skrevet

det var jo en sånn tråd her på des klubben for en god stund siden, hvor vi skreiv hva vi heter på ordentlig..... kjempemorsom tråd for øvrig.......

Skrevet

Ja også var det en som vi skrev hva vi jobbet med.. Som ei ikke kunne si!

Skrevet

Hehe..ble ganske gira på det den gangen, ja!;) Hm...men nå husker jeg ikke for alt i verden hva nicket hennes var....!! Argh!! Sorry, damer..Hjernen fungerer liksom så dårlig om dagen...;) Lover å informere om jeg plutselig kommer på det! I mellomtida får vi nøye oss med å spekulere..;)

Skrevet

oj, var den også her.... husker ikke den jeg!!!

Skrevet

Vi kan jo spekulere i de som ikke har lagt inn bilde??

hahaha..

Skrevet

Jeg har ikke lagt ut bilde, men det er i hvert fall IKKE meg. Skulle gjerne ha vært Bertine Zetlitz, men...

Skrevet

Du er utenfor mistanke;)har sjekket når hun er født, 1975!

Skrevet

Jeg har heller ikke lagt ut bilder, men ligner nok fint lite på Bertine Zetlitz, gitt..!;) Prøvde faktisk å legge ut bilder nå, men fikk det ikke til!! Noen som kan hjelpe? Bildet jeg prøvde å legge ut var en .jpg-fil, men likevel fikk jeg beskjed om at jeg måtte velge en annen fil...!?

Skrevet

Hmmm... Lucia fyllte nettopp 31, gjorde hun ikke? Hvem ellers er 31 år her??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...