Gå til innhold

Når har Bertine Zetlitz termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm...ja, når var det, da? Vet at jeg har hørt det, men husker ikke helt.. I begynnelsen av desember, tror jeg i hvert fall! Eller var det månedsskiftet november/desember? Hihihi..håper du er fornøyd med det fullkomment oppklarende svaret..?;o)

Annonse

Hihi..husker for noen måneder siden her på BIM, så var det en tråd som gikk ut på å "røpe" sine virkelige navn..Da var det ei som ikke ville, fordi hun a) har et yrke som gjør at det er greiere å være anonym på slike fora, og B) har et relativt sjeldent navn. Og DA tenkte jeg at kanskje den dama var Bertine! Hehe;o)

Annonse

Hehe..ble ganske gira på det den gangen, ja!;) Hm...men nå husker jeg ikke for alt i verden hva nicket hennes var....!! Argh!! Sorry, damer..Hjernen fungerer liksom så dårlig om dagen...;) Lover å informere om jeg plutselig kommer på det! I mellomtida får vi nøye oss med å spekulere..;)

Jeg har heller ikke lagt ut bilder, men ligner nok fint lite på Bertine Zetlitz, gitt..!;) Prøvde faktisk å legge ut bilder nå, men fikk det ikke til!! Noen som kan hjelpe? Bildet jeg prøvde å legge ut var en .jpg-fil, men likevel fikk jeg beskjed om at jeg måtte velge en annen fil...!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...