Gå til innhold

Juni: må bare fortelle om noe morsomt :)

Anbefalte innlegg

her i huset er lille gutt vant til at mamma smører kuldekrem i fjeset hans avogtil. her en dag lekte vi inne på rommet hans og han tok seg en tur inn på vårt rom.. .dere kjenner til det når det blir stille har de funnet på noe lurt hehe... jeg ropte på han og han kom smilende inn til meg.. da hadde han funnet glidekrem som lokket er ødelagt på og tok litt på tuppen og smørte på kinnet sitt hehe.. og var veldig fornøyd med seg selv..vet det er litt feil men syntes det var litt morsomt jeg hehe....alt det di finner på...

Fortsetter under...

ja,det hender at vi bruker det. ikke så mye nå siden vi prøver å få ny bebis og da hindrer glidekremen sæden til å komme opp. men etter 6år er det ikke alt som går av seg selv og da kan det være greit med glidekrem som kan hjelpe litt:) ser ikke noe galt i det,gjør du??

hehehe..så søt! Fiiin historie å bruke i situasjoner der du vil gjøre barnet litt flau i fremtiden..hihi...konfirmasjon?

.....og det er mange som bruker glidekrem....hva er det for et sp.m. å stille? Unødvendig spør du meg!

Annonse

ja,det var ingen dum ide:) hehe... fint at noen kan se det morsomme i denne mld som var meningen. istede for å trekke i meg for vi bruker glidekrem.. det var også noe å henge seg opp i.. jaja.. en må få lov til å spørre for all del. folk er vant til forskjelligt:) ha en fin dag da dere:) litt synd at en må spørre med anonym-knappen. men er gjerne litt flaut hvis en ikke vet det er normalt.. :) du får dra med deg sambo å prøve,veldig godt,tro meg....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...