Gå til innhold

JA, JA nå er tv kvelden over?? Bare å komme inn på BIM!!!

Anbefalte innlegg

hihi, den er i allefall over for mitt vedkommende!! Gullrekka er over, null godteri i skåla - maten er fordøyd - og sambo er fornøyd med å ha fått i seg noen fredagstuborg.... hehe.....

....... Da er det vel bare å bimme i vei, da????

Fortsetter under...

hehe :) ja, her har min kjære hoppet i senga, han skal tidlig opp på jobb i morgen,mens jeg er ikke så trøtt jeg da, sov jo maaaange timer på dagen i dag!!!

Så da håper jeg det er litt liv her???

Annonse

holder nok ikke ut så veldig lenge jeg heller ;) trenger maaassse søvn for tiden!!!! kan liksom ikke skjønne at jeg før kunne sitte oppe til 2-3 om natta.... er helt utenkelig nå i allefall ;)

Ja det var jammen på tide :)

har ett evigvarende "gjøre meg selv trøtt" prosjekt, som funker heller dårlig:)

nettopp sitti halvanna time i badekaret med sambo, veldi kos, men ble ikke noe trøttere ;) han satt og duppa stakkar, men jeg re liiiiiiiiiiike våken ;)

nå har jeg lasta ned enda en episode av frustrerte fruer, så da er i det minste litt av natta redda ;)

Jeg er stuptrøtt nå, og har store forhåpninger om å faktisk få sove litt godt i natt! (Hehe..var det noen som sa falske forhåpninger..?;)) Dessuten har min kjære lovt meg massasje av både legger og rygg på senga, så da er det vel bare å hoppe til køys!:)

Ååå..nå som jeg har venta og venta på at det skulle bli litt liv her igjen, etter en forholdsvis stille kveld..!;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...