Gå til innhold

Når tipper du babyen din kommer???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger tydeligvis ikke å tippe, siden det ligger 1000,- i tippekassa til familien. Mine søsken og foreldre har tippet når minstejenta kommer, men jeg er dypt uenig i flere av datoene de har tippet siden det er lenge etter termin.

Jeg tipper 2.desember, dagen etter termin! Håper egentlig på et novemberbarn for nå er jeg drittlei!

Annonse

Annonse

Med flaksen min tipper han kommer i romjulen jeg....

Siden faren min og familien hans feirer julen i USA, mamma kommer fra Sevrige å feirer jul med oss, så er det skikkelig typisk at han kommer når hun har dratt hjem til sverige igjen!! Så er det ingen i familien som kan komme å besøke oss :(

håper og tipper på 06.12.06.. har termin 5.des.

Har selv bursdag 03.12.83.. er vel derfor glad i tallene 3-.6.-12... e litt rar æ då ;) men egentlig trur æ at æ får før termin.. før nov e gått... veit ikkje koffer æ trur d.. men så trudde æ jo oxo at d va gutt i magen og d va d jo oxo. mammainstingtet som klinke tel kanskje.. hehe.. ja d gjenstår å se

Trur jentan mine blir født i uke 37, altså om to uka.

Alle andre tippe at æ e blidd mamma i løpet av ei uke, så vi får se.

Jordmor har nevnt uke 34 å 36, å va forfær over at æ enda går me dæm hær to nurkan.. så me andre ord kan dæm komme katti som helst nu.. glede mæj

Hmmm... Jeg har menstermin 24nov og ul.termin 12 des...

Har blitt spådd både 14 og 17 des, tror selv 9 desember..

Men de siste dagene har jeg hatt mye vondt, nedpress, stikkinger osv så kanskje hun vil ut tidligere...

Uansett kjempespennende å se hvilken dato d blir :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...