Gå til innhold

August: Flere som er gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Det er nå det jeg lurer på.. Mange på BV som er gravide på ny fra samme klubben. Ganske koselig synes jeg :) Ønsket meg hele tiden to ganske tette, og det blir jo under 2 år mellom dem, så det gikk da greit det :P

Forresten er det meg som kalte meg Jóga/Mandelstang, har bare skifta nick.. igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7131515-august-flere-som-er-gravide-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg!

om 6 uker har jeg termin (31/12) håper jeg går litt over tiden denne gangen!!! jeg fikk Håkon 14 dager før termin... vi hadde ikke så veldig plan om å bli gravide så kjapt igjen, men vi gleder oss til at Håkon skal få seg en søster eller bror!!!! jeg har flrer venninner som er gravide, så dette blir skoi!!! lykke til med det forestående!!!

klems

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vil bare gratulere dere som er gravide igjen. Selv er jeg ikke gravid igjen, men så har jeg 3 da.

Det er 18 mnd mellom mine to eldste og 2 år mellom nr 2 og 3. Det er kjempe gøy og få barna tett, utfordringer kan det også være, men det positive overgår det negative. De to eldste er nå 3,5 år og 5 år, de leker supert sammen, Tobias kommer etter han også, men det han er jo ikke så stor enda.

Lykke til og gled dere masse. kanskje jeg kommer etter en gang jeg også, men ikke enda. 3 tette holder vel i denne omgang!!!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...