kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Heisann! Hvordan går det med deg? hvor i syklusen er du?
Alba44 Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Hei Kirsty!! Såå koselig å høre fra deg!! Jeg tenker ofte på deg her inne på bim ) Jeg er på dag 35 nå og 1 dag over ikm. Er veldig spent, men har ikke testet ennå...har ikke tanta dukket opp i morgen, så vurderer jeg å svi av en test. Hvordan er det med deg?? Kommet noe videre i prosessen? Håper så inderlig at de tar skikkelig vare på dere og at dere får all den hjelp og støtte som dere trenger og ikke minst FORTJENER!! Stor varm klem,
kirsty*2barnsmamma Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 1 dag over!!!! Kjempespennende!!!! krysser og håper for deg!!!! Når skal du teste da? Jeg venter el om en uke, og en uke etter el skal jeg ta en blodprøve. Samtidig leverer mannen inn ny sædprøve. Når resuktatene har kommet så sendes søknadspapirene. Så vi kommer oss inn i køen akkurat før jul :-)
Alba44 Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Tusen takk!! Håper jo så veldig. Testet kanskje i morgen... Så flott at dere kommer inn i køen!!!!! *håpe veldig at køen kortes ned* Er det privat eller offentlige?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2006 Vi søker offentlig :-) På Haukeland. Men kanjo hende vi blir lei og tar ett privat mens vi venter? Vi har egentlig ikke penger, men så har vi en tendens til å klare å hoste opp noen slanter når det virkelig gjelder! Vi er flinke til å leve på minimum :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå