Gå til innhold

*** Testetråd for ikm uke 47 jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel på tide å starte denne tråden tenkte jeg! Nå er jo tiden inne for mange av oss. Jeg skal ikke teste før til neste helg jeg da, men har ingen god følelse i det hele tatt...men sånn blir det når man er kommet til 7pp som meg....hehe! Men jeg kan da håpe på det beste ;o)

Lykke til jenter!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Emblamamma :)

Jeg ser at du er en skikkelig go'ressurs her inne! Supert med jenter som deg :)

Jeg skal teste 21 nov (og sikkert hver dag etter det:), IKM ca 24/25 nov, påvist CB EL 10nov (hadde kos både før og under EL), siste-første-mensedag 28.okt.

Dette er min 1 pp etter 6 år med p-piller.

Har en nydelig prinsesse på 6 år som gleder seg til å få en lillebror eller søster. Det gikk på første forsøk med henne, men vet at det ikke trenger å gjøre det andre gang. Men gleder meg ihvertfall til å være blant prøverene :)

Stor klem til deg som gjør så mye for så mange her inne :)

Skrevet

Hvordan har det gått inventum??? Nå er jeg spent!

Jeg har selv ikm til helgen, lørdag den 25.nov. Jeg tester på selve ikm dagen jeg da dersom tr ikke har kommet, orker ikke så mange skuffelser.

Tusen takk for gode ord og for en goood klem, sender en tilbake!

Klemklem

Skrevet

hei dere!

Jeg har ikm på fredag... tør ikke teste før-regner med tanta dukker opp som den pleier. Innbiller meg ømme bryster men det pleier jeg som regel ha på denne tiden uansett så det er vel ikke mer enn vanlig. ellers fryser jeg mye etter jobb, ser det kan være et symptom men tør ikke håpe for mye. Merker dere noe spes?

Skrevet

Samme som deg, ømme bryster, men det er jo helt vanlig når man venter tr i alle fall i mitt tilfelle!!! Ellers tisser jeg mye, synes jeg kjenner stikkinger....men jeg vet jo at alt dette er innbilte.....snufs.....men har jo håpet!! Men jeg tester ikke før lørdag, det er da jeg har min ikm.

Skrevet

Vente vente vente.....

Det er virkeligheten til oss prøvere.

Har IKM til helgen en gang jeg også. Dette er første gang etter MA, og noe har tydeligvis endret seg siden før jeg ble gravid. Ikke lenger ømme pupper (noe jeg hadde i ca to uker hver mnd før)... aner ikke hvor lang syklusen er..

Litt trøttere enn vanlig, men det er vel alle i november med regn og mørke.

Har litt lite energi på trening, men kanskje bare en god unskyldning?

Lykke til. Og skulle det ta enda en mnd. kan jeg glede meg over masse vin på julebordet og alle de andre festene framover :)

Skrevet

kjenner meg igjen her ja.... min 7. PP skal krones med testing til helgen. Har IKM i helgen, men ingen god følelse. Tror vi traff EL rimelig bra, men klarte ikke ligge flatt i hele tatt. *tisseproblemer*

Kjenner heller ingenting som tyder på noe spennende....

Skikkelig høy fallhøyde i helgen forresten. Skal på romantisk week-end i Paris. Enten blir det positiv test (tviler på det, men skal medbringe en test lell), eller så blir det mensen for fulle hus. Coooool...... snakk om "romantisk"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...