_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Noen som vil spå/se meg? Jeg sliter en del for tida og det er et sant helvete, jeg har 2 små samtidg som jeg nå er på vei inn i en depresjon. Det har med noe som nylig har skjedd og mange ting som har fulgt meg hele og halve livet. Vil det gå bra med meg? Kan jeg klare og komme ut av dette aleine? Har fått høre at jeg er en veldig vanskelig person og komme inn på, at jeg har på en måte en sperre. Håper noen kan hjelpe meg for dette er så grusomt, jeg sliter meg i biter bare for og komme igjennom 1 dag. Jeg er født 11 11 81 Takk til du/dere som prøver..
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2006 Ingen som vil??
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2006 Ingen som vil prøve, sorry for at jeg maser, men har det ikke så bra for tida...
nattinatt Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 Hei vennen Dette er ikkje godt, du har det tøft no, men det er lys i tunnelen, og du vil komme styka utav det.Ungene dine er lyspunkta dine, og for deres del kan du IKKJE gje opp.Men eg ser du må søke hjelp no, og det er mykje bedre.For det er ingen skam.Men med hjelp så ordner dette seg.Lykke til
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2006 Tusen takk for svar, jeg håper inderlig at det er lys på andre sida, for jeg har det ikke noe særlig nå, ikke har jeg noen nære venner her jeg bor og støtte meg til.....
nattinatt Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 nei, ofte det som er så tungt når ein er nede.og vanskelig å få tatt kontakt og då.Men du, eg får opp at du skal prøve å ta kontakt med andre mammaer med unger på din alder.De kan være til hjelp for deg og.Kom deg ut, ikkje sitt heime.Klem til deg.ønsker deg alt godt
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 18. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2006 Hmm takk, ja jeg sitter mye hjemme og det er fordi jeg har ikke lappen og vi bor ganske av sides... Men takk for at du tok deg tid=)) Masse klemmer tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå