Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Gleder dere dere mest til etter at nurket deres er født? Jeg gleder meg mest til å ta en skikkelig treningsøkt, også gleder jeg meg til å ta badsttu.....*sukk* Kunne tenkt meg badstu akkurat nå jeg....bare ligge i varmen å slappe av.....aaaahhh...nice. :-)
Mille-k Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Jeg gleder meg til å kunne ligge på magen og ryggen. Til å ta på meg sko uten å pese.. Men mest av alt til å kose og stelle med babyen min og se storebror når han ser henne for første gang.
Beatej80 Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Gleder meg til mye kos med babyen og ikke minst bli kvitt noen kg og vann i kroppen. Og friheten med å snu seg i senga og bøye seg ned å ta på sko uten å bli andpusten!!! Og til å trille tur med barnevogn :-)
MammaDilla Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Jeg tar faktisk badstu ca fem-ti min hver mandag og torsdag etter å ha svømt Går helt greit, men kunne jo tenkt meg en time der inne Og i natt sov jeg faktisk litt på magen (!) Brettet en dyne til en pølse og laget en ring av den slik at magen på en måte ikke ble belastet. Var helt vidunderlig.. Skal bli godt å kunne ligge på magen hele tiden igjen ja.. Og så gleder jeg meg til å ha på meg vanlige klær, ta et glass vin, gå tur med hunden igjen.. åh.. masse.. Og så å være familie dah.. hehe..
Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Først av alt gleder jeg meg til alt som har med babyen og gjøre:) Men for uten det, gleder jeg meg veldig til å sove på ryggen. Til å spise salami (faktisk). Til å bruke de skoene jeg har lyst til, og til å kjøpe nye klær, sko og jakker:) Blir vel ikke så mye nye klær til å begynne med, men nye sko og jakke til jul, håper jeg på Håper babyen kommer såpass før jul t jeg rekker en handlerunde til meg selv:)
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 17. november 2006 #6 Skrevet 17. november 2006 Jeg gleder meg til så mye at alt kan ikke nevnes her, men noe av det jeg gleder meg mest til er å se sambo med vårt første barn i armene etter fødselen Gleder meg til å gå normalt igjen ( min kjære rundt meg kaller meg pingu:S ), til å kose med nurket mitt, trille turer, vaske hus uten å ha vondt over alt og til tusen andre ting
Abracadabra Skrevet 18. november 2006 #7 Skrevet 18. november 2006 Gleder meg selvsagt til endelig å bli mor etter mange års slit og prøving! Har spøkt lenge med at jeg gleder meg mest til å ta en pils og en røyk, hehe....vi har jo hatt den fineste sommeren i manns minne i Bergen i år, uten en eneste utepils på meg, buhuuuu! Spøk til side så går det nok noen måneder til før jeg faktisk får tatt meg en pils og en røyk, men det skal bli deilig å få igjen kroppen min ja...! Gleder meg til å gå tur med hunden igjen! Og til å få igjen lungene mine...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 18. november 2006 #8 Skrevet 18. november 2006 gleder meg til og kunne dulle med babyssen og til og kunne trene,få på meg en olabukse,klarer nemmelig ikke og bruke noe som man må kneppe igjenn nå får tiden så her går det i joggebukser:( gleder meg til og kunne stæsje meg opp ta på høye heler og ta en tur på byen..men samtidig kommer jeg til og savne magen,syntes det er så gøy og koslig og gå gravid jei:Pgleder meg til og kunne feire 18 års dagen på etterskudd,blei jo ikke no party på mei på den store dagen:( også gleder jeg meg til og klare og shave leggene er jo nesten umulig og nå ned nå:S
duppsko Skrevet 18. november 2006 #9 Skrevet 18. november 2006 ja, blir deilig å å på seg normale klær igjen.. begynner å bli mektig lei av klærne til typen... og så gleder jeg meg til kunne ligge på magen.. kose med babyen, spise sterk mat.. uten å dø av halsbrann etterpå, og føle meg fresh.. føler meg som en stygg andunge nå : )
småtrollet Skrevet 18. november 2006 #10 Skrevet 18. november 2006 åh,gleder meg til masse:) skal bli godt og sove på magen igjen!! gå meg en tur(!) leke og herje med de to andre barna våre. ha sex med gubben.......(!) hehe......har ikke fått lov dette svangerskapet. og ikke minst,få tilbake mine egne hormoner!!!!!!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2006 Kjente jeg ble glad når jeg leste alle de tingene dere andre gleder dere til og... Gleder vel meg også til alle de tingene dere nevner og ja.. Nei, i dag tror jeg blir en god dag. Har sovet godt i natt, endelig, etter ulykken til samboer, og han skal på rehabiliteringssenter til tirsdag og og det er jeg super super glad for.... det glemte jeg å nevne over her...hihi... Og tenk jenter, vi skal snart ha bebiser.... :-D Hohoooo!!!
chrika Skrevet 18. november 2006 #12 Skrevet 18. november 2006 gleder meg masse til å ligge på magen....åsså gleder jeg meg til å ta på meg mine gamle trange jeans:) og det å bøye seg utn å dø av d! trille tur å kose mg hjemme med den lille er selvfølgelig også noe jeg ser fram til..!ta solarium,få en flat mage ,handle nye klær...ja,kunne ramset opp i hele evigheten her.....
Fisk med CV Skrevet 18. november 2006 #13 Skrevet 18. november 2006 Ligge på magen står ganske høyt på lista. Samt bli kvitt bekkenløsningen og kunne gå normalt igjen, trene, ta seg en joggetur, ta solarium, shoppe normale klær :-)
MM med spire Skrevet 18. november 2006 #14 Skrevet 18. november 2006 Jeg gleder meg til: * olabukse med belte!!! *solarium *spise spekemat og selvfølgelig kose masse, trille turer og ta vare på den lille babyen min!!!!!
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 18. november 2006 #15 Skrevet 18. november 2006 Jeg gleder meg mest av alt til å se lille jenta vår for første gang, og sambos reaksjon. Også gleder jeg meg til å dra på shopping, jeg spyr snart av mammaklærne mine!! Å ligge på magen skal bli fantastisk! Og ikke minst ta et glass rødvin!! Mye å glede seg til gitt..
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2006 #16 Skrevet 18. november 2006 Gleder meg sånn til å se hvilket vesen vi blir tildelt. Gleder meg til å prøve babyutstyret, ut å trille, få litt muskler i kroppen. Spise dansk salami, kunne gå med mer enn en singlet uten å smelte. Ikke misnt endelig få vår egen baby.
smiletryne Skrevet 18. november 2006 #17 Skrevet 18. november 2006 Jeg gleder meg til å kunne gjøre dagligdagse ting igjen uten å få hjelp av min kjære samboer. som å ta på seg skoene, reise seg fra sofaen og plukke opp ting fra gulvet. gleder meg også til å komme tilbake i den formen jeg var i før jeg ble gravid. men mest av alt gleder jeg meg til lille nicholas kommer og vi får se han med sitt røde hår, smile til oss for første gang:)
SuperMoM*to jenter* Skrevet 18. november 2006 #18 Skrevet 18. november 2006 -Jeg gleder meg til å bruke dongribuksene mine igjen:) -og så gleder jeg meg til å ligge på magen - til å gå turer uten å måtte hvile etterpå - og trene:) - BLI TYNN IGJEN:P:P men mest av alt gleder jeg meg til å møte prinsessa mi:) og kose med henne:)
Gjest Skrevet 19. november 2006 #19 Skrevet 19. november 2006 Aller mest til å holde barnet da...Deretter gleder jeg meg mest til å kanskje like kaffe-latte igjen. Husker den deilige følelsen av å slappe av med en kopp før jeg drar til jobb ol. Nå verken liker jeg eller orker jeg kaffe Også gleder jeg meg til å bli alle kilone lettere igjen etterhvert - hater å føle meg så tung.
Doronia Skrevet 20. november 2006 #20 Skrevet 20. november 2006 Gleder meg mest til å få ut alt vannet i kroppen som driver å sprenger i hender å bein. Å få sove på magen, å ta på meg skoa mine. Å endelig få se lille mini da, men d er leeeeeenge til tror jeg.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 20. november 2006 #21 Skrevet 20. november 2006 Jeg gleder meg mest til å se ham seff, men å gå på fylle er en god andreplass..! Har sååå lyst til å drikke.. høres nok letterlig ut, men sånn føler jeg det..
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 20. november 2006 #22 Skrevet 20. november 2006 Gleder meg til å kunne ha på en jakke som det går ann å lukke igjen!!!!! Begynner å bli kaldt gitt! Og bli kvitt 'dovne' hender, og å ligge på magen!
Reem Skrevet 20. november 2006 #23 Skrevet 20. november 2006 jeg gleder meg faktisk masse til a dra pa besok til folk. Blir sa koselig a ha med seg en liten en. to uker igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå