Gå til innhold

Plastisk kirurgi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at enkelte tar opp dette med brystoperasjon etter amming. Jeg synes det er så trist! Jeg skjønner ikke at dere tenker på det, etter å ha opplevd at kroppen deres har gitt liv til barn! Jeg synes at det å ha båret fram, født og ammet to unger er så stort at jeg ikke gidder å tenke på detaljer ved kroppen min som jeg ikke kan gjøre noe med. Det som gjelder helse og det å holde seg i form, er jeg faktisk blitt mer opptatt av, men det er nok fordi jeg er blitt mer takknemlig over kroppen min.

Det er det ene punktet som gjør at jeg snes plastisk kirurgi er umoralsk.

Et annet punkt er det at plastisk kirurgi er med på å heve standarden for hva som er pent. Det vil si at de som ikke opererer seg, relativt sett vil se mindre pene ut. Selvsagt vil de som opererer seg føle seg bedre! Det synes jeg ikke er et argument for plastisk kirurgi, heller tvert imot! Skal alle se strømlinjeformet ut? Skal det ikke vises at folk har levd? Skal det snart ikke være vanlig å være stolt over en kropp som er preget av å ha gitt nytt liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du om det.

Andre må få gjøre som de vil. Og man kan jo faktisk gjøre noe med det.

• 4 uker senere...
Skrevet

De som ikke har pupper igjen etter amming bør kunne legge inn proteser uten at de er med på å heve standarden for hva som er pent. Det er naturlig å ha bryster, det er feminint, kvinnelig, vakkert. Tror ikke de fleste ønsker seg glamourmodell kropp, men å ta seg bra ut.

Jeg personlig trives ikke med hverken mine 15 kg for mye eller flate bryst. Plastisk kirurgi er helt fint om det kan hjelpe dem som sliter med selvtilliten.

Heldig du som er fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...