Gå til innhold

Da har jeg tatt ringtesten......:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

man tar en ring og trer ett hårstrå gjennom. hold ringen over pulsåren, etter ei stund begynner ringen å gå i sirkel. Etter ei stund begynner den å gå i ett mønster, på tvers av håndleddet eller langs.Går den på tvers har/får du gutt, på langs jente. Tsten tar med allerede fødte barn og de barn du ennå ikke har fått. Skal være 98% sikkert.

Håper jo den ikke stemmer. Nå er jo realiteten min slik at vi brukte 3 år på å få sønnen vår og da var vi igjennom 3 IVF; uten positiv test. Overraskelsen var derfor stor da jeg teste positivt go var gravid på hjemmelagd vis.

Annonse

Jasså,den var ny for meg..må man holde den over flere ganger da?

Og rører den ikke på seg flere ganger når det har passert antall barn

eller?

Jeg har prøvd den over magen testen når jeg har vært gravid for å tippe kjønn,for moro skyld selvsagt,merklig nok viste den rett på alle tre,

men var nok bare flaks he he.

Der går den i ring og viser jente,frem og tilbake og viser gutt..

Litt gøy skal en ha det..he he..

skal jammen prøve den håndleddsaken..

Oi da har jeg prøvd,du trenger ikke forklare alikevel gitt..

det er det merkligste jeg har vært med på..

Først gikk den i ring slik som du sa..

Så begynte den å pendle kraftig på tvers,det stemmer eldstemann er gutt,så roet den seg og begynte å pendle kraftig på langs,stemmer igjen,midertste er jente,så roet den seg nok en gang og pendlet igjen kraftig på tvers,stemmer igjen,minsten er gutt,så roet den seg igjen og nok en gang pendlet den kraftig på tvers,og fortsatte en god stund,og så stoppet den..

Om det er noe i dette så vil jeg få en gutt til jeg:)

Moro å prøve da..;)

Da er min sønn en pike og min datter en gutt...og ikke nok med det, jeg kommer til å få 4 barn til. 2 gutter og 2 piker...hurra!!!

Eller hjelp, alt ettersom...

Vet ikke helt jeg, sansynligheten for 4 barn til er vel omtrent like stor som at min sønn er en pike....

He he... lurer på om den viser det samme om jeg prøver en gang til...

He he,har prøvd tre ganger nå og fikk samme resultat hver gang,

så morsomt egentlig,og jeg holdt den heeelt i ro,var snodig å se hvordan den pendlet skikkelig,måtte vise det til gubben..he he..

(det rare var at den viste det samme på mannen sin puls,trodde det bare skulle virke på kvinner jeg da..he he,veeel vi har hvertfall samstemt puls da,jeg flirer meg skakk)

Hmm litenspire..er du heeelt sikker på at ikke gutten din er jente og motsatt..he he..ang fire barn,kan vel hende du blir gravid med tvillinger he he...hmm aldri si aldri;)

Ringtest som stemmer eller ei...jeg satser på baby i August jeg:)

Annonse

Jeg tok testen for ca 4 år siden. En venninne ville absolutt prøve på oss andre. Den viste faktisk riktig på alle de andre 3,- vel og merke dersom ingen fikk flere barn etterpå. Og det har de ikke fått til dags dato.

På meg viste det to jenter og en gutt. Jeg bare lo av det den gang fordi jeg har 2 jenter, og var helt sikker på at jeg ikke skulle ha flere barn.

Men nå hadde det jo ikke vært så dumt om den stemmer da :-)

Selv om jeg ikke har så mye tro på den........

"Ringtesten" høres ut som noe vi gjorde som et kuriositets-forsøk i et fag på universitetet. Hele poenget var å vise hvordan man fikk mynten til å pendle på ulike måter kun ved hjelp av "tankekraft", mens man egentlig styrte mynten uten at det syntes (eller føltes som at man styrte den).

Mao.. ingenting å ta seriøst :-)

Også jeg har prövd nå, og jeg må si at det vaer litt ekkelt, jeg ble redd. Ringen begynte å svinge kraftig, og det skremte meg. Angrer litt at jeg gjorde det. Men, jeg prövde to ganger og det ble samme resultat: en pike og ingenting mer. En pike har vi, og da blir det ikke mer.

Men jeg lurer på hva type av krefter dette er. Enten kan man forklare ting vitenskaplig, eller så går det å finne noen type av logisk förklaring. Her finner jeg ikke hva det kan vare som beveger ringen. Skal aldrig gjöre noe slikt igjen. Vi er ulike og reagerer forskjellig, men jeg får ikke gode vibrasjoner av dette. Slike ting skremmer meg.

Alt godt til alle

önsker

Nå har jeg prøvd den testen 3 ganger med samme resultat:3 barn skal jeg få...først en jente,så gutt også en jente til:))

Hadde vært helt perfekt om det skulle stemme ja:))

Mannen tok den også og fikk opp samme resultat+ de 2 barna han har fra før...

Enig at det var litt skummelt...

Rare greier..

Ringtesten er ikke til å stole på!

Ikke begynn å ta den seriøst en gang....

Ei venninne fikk spådd at hun fikk jente når allerede var gravid, men fikk gutt. Søsteren min fikk spådd ingen barn, men fikk en sønn i sommer...

Jeg tror det kan gå kjempefint for deg! Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...