Gå til innhold

Hva synes dere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min pa (nesten) 8 uker har begynt a sove sa lenge om gangen pa natta! jeg ammer han sann ca i 21 tida pa kvelden for siste gang og legger han i 22 tida. og da vakner han forst i 03-03.30 tida. sa da har han ikke spist pa ca 6-7 timer!og sa igjen i 7 tiden. Er det dumt?? Tenker da ogsa pa melkeproduksjonen...! Han spiser ellers ca hver andre time pa dagen, en pupp om gangen...

Hva synes dere om det? :) Det er jo deilig a sove sa lenge om gangen men er jo ogsa viktig at han far nok mat....!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad til, når jenta mi var 8 uker vakna ho berre en gang på natta, så plutselig en dag så sov ho heile natta, eg syns det er viktig du lar han sove, så har han en fin natterutine, han hadde jo vakna om han var sulten! Bare nyt det, er ikkje alle som er like heldig!

Skrevet

det er jo bare flott, så lenge han spiser bra på dagen og sover godt så syns jeg dette hørtes bra ut. er han sulten våkner han nok. så ikke bekymr deg.

nyt det sov godt, det gjør nok han ;)

Skrevet

Håkon er også nesten 8 uker, spiser og legger seg samtidig, og jammen våkner han ikke på nesten samme tid også. Bruker å puppe litt en gang mellom 4 og 5. På dagen får han pupp ca hver 4. time (en av gangen). Jeg har så mye melk at jeg må pumpe ut noen ganger for ikke å sprenges. Og Håkon vokser seg større og større, så jeg tror han får mer enn nok mat.

Skrevet

Morsomt krolle, du fikk en dag etter meg!:)

takk for svar, da slapper jeg litt mere av!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...