Gå til innhold

En ubehagelig opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sittet med en vond følelse siden middagstider idag. Min yngste sønn på 20 mnd klarte idag, i et kort men ubevoktet minutt, å dra kjelen med poteter ned fra ovnen og få alt vannet over seg. DET GIKK BRA. Vannet var ikke varmt enda, bare lunkent. Men hadde det skjedd fem minutter senere, hadde det ikke gått så bra. Føler meg som en IDIOT som ikke klarte å passe skikkelig på han. Skal få tak i kasserollevern eller hva det heter FORT. Helidigvis slapp han unna med et lite kutt (etter kjelen) denne gangen... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj ,ja men se det positive i det!Det skjedde ikke 5 min snerer og DET GIKK BRA!skjønner at du sitter meg dårlig samvittighet så klart,men da passer du sikkert bedre på neste gang:)

Stor klem

Skrevet

Hei. Skikkelig ubehagelig opplevelse, godt at alt gikk bra med sønnen din. Dette er en ting du aaaldri kommer til å glemme, det er viktig lærdom. Har hatt mange slike episoder- kan nevne et par: Jeg og min 7 mnd gml baby sklir i trappa, gutten får hjernerystelse. Min mellomste fikk fingeren min i øyet, holdt på å bli blind, fikk bære tallerken sin selv 2 år gammel, falt og kuttet seg i håndleddet. Bare flaks gjorde at han ikke kuttet sener, sønnen min fikk lov til å sitte på benken å pusse tenner, falt ned og fikk tidenes Donald kule, min datter klatret på garasjetaket og falt ned... Føler du deg bedre nå??;)) Alle tre er friske og raske, uten nevneverdige skader, bortsett fra ei brun tann og et par arr..

Skrevet

Så god du er, miamaja:-)

Kan også ramse opp en hel del forferdelige og grusomme hendelser, og det kan sikkert de fleste andre foreldre også. Ulykker skjer, fort som bare det. Det er jo vår jobb å passe på barna våre, men det er ikke alltid vi er foutseende nok, kjappe nok eller rett og slett heldige nok. Vi får bare forsøke å gjøre så godt vi kan.

Veldig godt at det bikk bra med gutten din, HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...