Gå til innhold

pupper...))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 2 graviditeter med påfølgende amming ser ikke puppene mine ut,de er passelige store,men henger sånn,liker det ikke.

Sa til sambo at jeg ikke var fornøyd,han kunne ikke skjønne det,han syned de er deilige,men sa at hvis jeg ikke var fornøyd så skulle han spandere nye pupper på meg.hi hi...gleder meg....men

vet egentlig ikke så mye om dette,må man legge inn silikon for at de skal bli bra eller holder det med å løfte de litt,noen som vet eller har gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er skeptisk til å putte noe inn så kan du løfte/stramme opp i stedet. Tror det bare skjærer bort overflødig hud da. Du bør ikke legge inn proteser om du skal ha flere barn. En jeg kjenner fikk protesen presset delvis ut av selve puppen når melkesprengen satte inn. Det ble rett og slett ikke plass når melkekjertlene hovnet opp så da måtte hun under kniven igjen for å ta ut protesen og legge inn en ny.. Men er nok et lite fåtall som opplever det da heldigvis.

Skrevet

For noe stort tull!

Jeg prøver å fokusere på det jeg kan gjøre noe med, og ikke på det jeg ikke kan gjøre noe med. Dvs. uten JUKS!

Det synes jeg du også bør gjøre.

Jeg synes du skal være litt mer takknemlig over at du har fått to barn som du har vært så heldig å få amme. Vær stolt av kroppen din på det grunnlaget, og hør på mannen din!

Skrevet

Jeg er veldig takknemlig for at jeg har ammet (ammer fremdeles) mine to barn,skal ikke ha flere nå,derfor kan jeg gjøe noe med det,tror jeg hadde fått bedre selvtiliit,føler meg ikke vel naken nå.

Hjelper ikke så mye at sambo er fornøyd så lenge jeg ikke er det.

Skrevet

Så lenge du er fornøyd med størrelsen på puppene dine, vil det nok holde å bare stramme de opp. Da skjerer de vekk overflødig hud og puppene blir mer struttende som før.

Ser nok mye mer naturlig ut en silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...