Gå til innhold

November: slimproppen...fødsel...?


Tiasmas

Anbefalte innlegg

 

Noen som har erfaring med hvor lang tid det har tatt fra slimproppen har gått til fødselen har startet?

 

håper på mange svar... kanskje vi kan lage en liten statistikk her;-)

Tiasmas

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ved min forrige fødsel gikk slimproppen samme dagen som hun ble født, nå er jeg en uke på overtid, og den er fortsatt ikke gått.. så nå bare venter jeg på at den skal gå, slik at fødselen kan starte...:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo føre på egen erfaring også da...

 

1.gang: ble satt i gang, slimproppen gikk på dag 2. etter 2. kur... så ble gutten min født 2 dager etter det igjen... altså gikk slimproppen 2 dager før.

 

2. gang: slomproppen gikk over flere dager...siste del av proppen gikk forrige tirsdag, magen er like stor enda;-)... bare å vente... myyye nedpress, men det ser ikke ut til å hjelpe på riene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og venter og venter jeg og. Proppen min med 1.mann gikk 3 dager før jeg fødte. Har termin om 3 dager og merker ingen verdens ting. Kikker etter både blod og slim hver gang jeg er på do (unnskyld opplysninger). Men ingen ting og se!! Jeg vil jeg vil jeg vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.mann: slimproppen gikk natten før fødsel

2.mann: merket aldri noen slimpropp

og nå går jeg her og venter og lengter etter at noe skal skje, 5 dager over ul-termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med min første gikk proppen på lørdag, vannet gikk natt til torsdag. Riene kom torsdag morgen, og fredag kveld kom snuppa med akutt ks. Hørt store variasjoner på dette... fra 1 time til 3-4 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...