Gå til innhold

Juni: er det noen her i kveld da...eller skal man bare gi opp dette?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har jo lagt inn tusen ting før å få folk tel å svar og prøv å få dem tel å spør om ting men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver å svare på det jeg har en mening om, men når vi er så få som gjør det blir det jo ikke mye liv.

 

Har du gutt eller jente forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdens beste :) holde oss her? vinge sånn mye fram og tilbake :) korsn e din gutt om dag/natta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke innlegget ditt før jeg svarte på den andre, men svarer her og jeg:

 

Legger seg som en engel 19.30, men er våken 23, 02 og mellom 5 og 6. Alle gangene på man gå med han til han sovner igjen. Våkner avogtil ellers også, men da er det bare smokk.

 

Han er jo egentlig trøtt, men klarer ikke sovne igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt utslitt 19.30 Sitter og klør seg i øynene og gjesper. Deilig med litt kveld. Har lagt seg da i en god stund nå, husker ikke helt når det startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt da! Men det går seg vel til ;o) Hvordan sover han på dagen? Vi har slitt litt med det, men nå tar han seg iallfall en skikkelig lur på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanligvis to -3 lurer på ca 30 min. men i dag har han hatt 2 timers lur i vogna :) når sa du din sto opp? isaac står opp vanligvis 6 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink gutt :) andre ting han gjør? blir litt korte svar..sitter med han på armen :) men han sover nå...skal prøve å lure han i seng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ruller nesten... Ligger og vipper på armen sin, og kommer seg rundt etter mye om og men. Han kan ligge lenge på magen og leke, ellers er det vel ikke så mye.

 

Går på babysvømming med han, noe han elsker. Plasker og sparker fra med bena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å...heldig du da...her er det ingen tilbud for oss med små...eneste babysang...men der er det fult...:( isaac anur seg godt begge veiene....så han er ikke i ro i et sekund. men han ruller ikke...snur seg bare. han har snudd seg ene veien i over en mnd og andre veien i ca 14 dager. ja...å så strekker han armene ut etter meg når han vil til meg...det er jo så kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...