winneboo Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Altså hun går med bena så langt fra i hverandre, mens andre barn går med de mye nærmere. Er det normalt at de går litt rart i begynnelsen eller? Hun har gått i 3mnd nå så tenkte kanskje hun "gikk" det av seg
mam2gutr Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Antageligvis er hun helt normal. De går jo litt snodig i starten :-)
winneboo Skrevet 17. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2006 Hehe tydeligvis så snodig at folk ler av henne..off får vondt av henne jeg. Hun er jo stolt som en hane, noe hun burde være å Regner med de hadde sagt noe på 1-års kontrollen for da fikk de jo se henne mens hun gikk ,å de sa ikke noe om gåinga hennes da.
mam2gutr Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Mente ikke at jeg lo av henne, hvid det var det du trodde. Jeg mente bare at de små er søte å se på når de går
winneboo Skrevet 17. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2006 Nei jeg trodde ikke at du lo av henne men folk rundt meg har gjort det..hehe.. ikke du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå