Bonusmamma13 Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Småen er bare 8 uker (men kom 3 uker på overtid) De siste dagene har han begynt å sleve veldig, gnager på hånden, har noen skikkelig bløte og fæle bæsjebleier og er ganske sutrete som er helt unormalt for han. Er det mulig at det kan være en tann på vei allerede? Syns jo det er veldig tidlig, men han har jo vært tidlig med andre ting også da..
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Det er ikke umulig altså.. Noen får det tidlig... Har til og med hørt om dem som er født med tann!!! Det er tidlig det.. hehe....... Så ikke helt umulig det,men det kan være andre ting også da...
znuppeline Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 hei....hører ikke til her, men tittet bare innom. Vel, jenta mi fikk to tenner 2 mnd gammel. Da hun var 11 mnd hadde hun 16 tenner!!! SÅ - joda.....fullt mulig.... legg merke til om hun sikler veldig du.....da begynner det som regel å skje noe.
Bonusmamma13 Skrevet 17. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2006 Ja, han slever/sikler en god del og det har han aldri gjort før nå de siste dagene.. Har kjøpt sånn bedøvelsemiddel på apoteket, men er så skeptisk til å bruke det siden det inneholder 96% alkohol. Står jo på at det til spedbarn som er i ferd med å få tenner, men en sånn liten knert og alkohol rett på gommene, blir han ikke litt brisen da? Kanskje derfor det er bedøvende? Vet ikke jeg men syns det er litt skummelt..
animal Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 Som hun over skriver, så kan det være tennene, men det trenger ikke være det. Vår datter begynte også plutselig å sikkle mer samt å stikke hender/fingre i munnen da hun var på samme alder som din, men den første tannen kom ikke før hun var 6 mnd. Jeg var også sikker på at det må jo være tenner på gang, men nå som de har begynt å komme, så skjønner jeg ikke hvorfor jeg trodde det. Det jeg mener er at når tennene kommer så er du ikke i tvil, for du kan se de kjempegodt i full størrelse under huden i gommene en god stund før de bryter igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå