Gå til innhold

Positiv test i dag!!! Jippi....men litt rosa blod på papiret......


Prøver igjen :-)

Anbefalte innlegg

Hei. Må spør om noe som jeg er bekymret for. Jeg skulle hatt mens i dag, og tok test POSITIV. Tok en på mandag og den var neg. Tok derfor 3 tester i dag, for å være sikker. Svake streker, men tydelige, spes på clearblue testen, den slo ut mest. Men nå, når jeg var på do nå, så kom det litt slim som var rosa/orange på papiret....hjelp....får jeg mens. Jeg har vært gravid før, og fødte en liten datter 1 sept (dødfødt). Har en sønn på 9 år og hver gang jeg har vært gravid har jeg ikke hatt antydning til blod på papiret ved do besøk....nå er jeg redd....er dette vanlig??????

Please svar meg :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er ganske vanlig. Du trenger ikke være redd. Hvis det vedvarer og du får smerter, må du kontakte legen og ta det helt rolig. Jeg har hatt blødninger begge svangerskap og det har gått helt fint til nå.

 

Hvis du fortsetter å blø, kan du høre med legen om å få ultralyd i tillegg til en gyn.undersøkelse, så du kan føle deg trygg på at alt er som det skal.

 

Når du blør skal du helst ikke bade eller ha sex, og være forsiktig med løfting og mye aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Ville bare gratulere deg med den lille spiren!!

 

Mange blør i svangerskapet. Ofte rundt de tidene man skulle hatt mensen, så jeg tror nok ikke du skal tenke for mte på det vis det ikke er blir no særlig mere... Men som løvemor sier, det er jo bare å ta tidelig ul vis det ikke gir seg. Å vil ikke legen din gi deg det, kan du jo ta det på en privatklinikk...

 

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...