Gå til innhold

noen få av de mange posetive tilbakemeldingene jeg har fått:O)..så koselig;O)

Anbefalte innlegg

Sitter igjen her og er igjen dyktig imponert over KIMBY!

Dere som ikke har blitt lest av henne, MÅ bare prøve det!

Det kan blant annet gi deg nøkkelen til videreutvikling, gi deg svar på ting som du trenger for å gå videre i livet, gi deg pekepinn på hva som skjer i livet ditt som ikke er hensiktsmessig og formålstjenlig, trygge deg og la deg slippe unødvendig bruk av energi osv. Det kommer bare an på hvordan du velger å bruke den informasjonen hun kommer med, og hvor godt du selv klarer å bruke informasjonen hensiktsmessig!

I tillegg har hun renset huset vårt! Det hadde ikke vært levelig her uten at hun hadde gjort det! Sønnene mine så ånder overalt. Eldstemann var hyper, frustrert, engstelig, urolig om natta, hadde aøvnproblemer og var livredd for å være i huset. Yngstemann løp rundt og lekte med mennesker jeg ikke så! Etter flere runder har det roet seg i huset og vil klarer å sove nedre og ingen av barna ser mennesker overalt!

Hun har hittil vært 100% treffsikker på det hun har lest meg i!

I tillegg er hun grundig og utfyllende!

Måtte bare skrive noen ord, for det fortjener hun!!

Jeg kommer til å bruke henne flere ganger hvis behovet dukker opp! Jeg har blant annet fått bekreftet det jeg har trodd og sanset selv, og kan nå gå videre på det!

Takk KIMBY!

ekte30

-------------------------------------------------------------------

Jeg må si meg enig i det du skriver! :)

KIMBY er kjempedyktig! Jeg har fått hjelp av henne mange ganger og er strålende fornøyd med det hun får til! :)

Tusen takk KIMBY! Du er god:)

klæm:)

beatek-t

-----------------------------------------------------------

Anbefaler dere alle å bli spådd av KIMBY, hun er bare så flink!

Jeg har blitt spådd av henne mange ganger nå (via mail), og hun har så rett så rett i det hun spår! :)

Det er så utrolig, hun vet jo bare navnet mitt og fødselsdatoen min, og så ser hun så mye om meg som er riktig!

Jeg har blitt spådd, hun har fortalt meg om hjelperne mine, hun har analysert auraen min og hun hun har drevet ut noen "uvedkommende" fra huset mitt! :)

Tusen, tusen takk KIMBY! Du er en knupp:)

Stor klæm

beatek-t

------------------------------------------------------

Jeg sendte en mail til henne i går kveld og fikk et laaangt og utfyllende svar tilbake..nesten skremmende hvor rett hun hadde på ting som har skjedd....=)=)

Så jeg takker og bukker..betaler heller 200kr til henne..for jeg føler at det blir en del useriøst her inne etterhvert da det blir så mange som driver og spår....Sorry ikke vondt ment...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klem

løvinne_75

-----------------------------------------------------------------------

MÅ SKRYTE AV KIMBY

No har eg fått masse god hjelp av ho.Både med å bli spådd,og fått stilt spørsmål på nytt,og fått husrens.Har også fått vite om hjelperene mine.Gode og fyldige svar.Skikkelig spennende.Og fått ro i huset,og sover mykje bedre.Absolutt til å anbefale.NO må eg gjere ferdig oppgava mi.Kjem kanskje innpå seinere.Klem

nattinatt

------------------------------------------------

ANBEFALER KIMBY TIL SPÅING:-))

Har netopp blitt spådd av KIMBY på mail,ig jeg må bare si at hun er utrolig dyktig!! Kan anbefales på det sterkeste!! Måtte bare si det:-))

chips

-----------------------------------------------------------------

Jeg kan anbefale Kimby..

Hei..

Jeg vil si til dere som er utolmodig og vil ha raskt og grundig svar kan jeg anbefale Kimby..Hun leste meg veldig grundig og fikk langt og utfyllende svar. Ble mye klokere etter dette og hvet ihvertfall hvilken vei i livet jeg skal gå..:-)

løvinne_75

Fortsetter under...

Må bare SKRYTE av KIMBY igjen!!!! Utrolig dyktig og grundig!!!

Anbefaler henne på det sterkeste. Det mener jeg virkelig. Både når det gjelder utdriving og spåing! Kommer uten tvil til å kontakte henne hvis jeg igjen skulle ha behov for det!! Hun har hittil hatt 100% treffsikkerhet på meg!

Hun er treffsikke og veldig grundig!

Også: Tusen takk for at du tok deg tid og krefter til å hjelpe meg med det nye huset vi har flyttet inn i! Visste ikke mine arme råd før du hjalp meg!!

Klem

ekte30

skriver under her og kan og anbefale henne på det sterkeste,virkeli ei med evner,og som jeg kommer og benytte meg av flere ganger,

c_angel

Det er helt klart roligere. Sønnen min sover hele natten, selvom han fortsatt har vansker med å sovne på kvelden. Er redd når det er mørkt, og venter nok på å se noe! I Den kvelden du tok vekk de siste, var han veldig urolig på natten. Han kom stod opp i 2 tiden og fikk ikke sove!

I natt var det tydelig endring for meg. Jeg klarte å legge meg til å sove uten fullt lys og følte ikke samme ubehaget. Hadde ikke samme følelsen av at noen stod å glodde på meg. Nå kan jeg gå opp i andre etasje uten å bli for kvalm, redd, nervøs, urolig og utmattet. Føler ikke så sterkt at noen vil ha meg vekk lenger. Før var det akkurat som jeg møtte en vegg med ubehagelige følelser når jeg gikk opp.

Sønnen min trodde imidlertid at han så en skygge på døren vår oppe igår, men....... Han sier at "figurene" ikke er der lenger. Jeg håper inderlig at de ikke kommer igjen eller at nye bosetter seg i huset!

Uansett, så kommer jeg da garantert til å kontakte deg!:0)

Klem

ekte30

------------------------------------------------------

Kimby du traff blink:)

Du spådde meg i april etter at jeg mistet i MA. Du så ny graviditet på meg i løpet av sommeren og jammen fikk du ikke rett!!!! Det betydde veldig mye for meg. Følte meg avslappet og stresset ikke i særlig grad. Følte at det ville skje i løpet av sommeren!! Jeg er nå i uke 6 og kjempe happy:) Du så da en jente på meg(har en nydelig gutt fra før) og at det denne gangen ville gå bra! Fremdeles samme syn???

lykkeliten april07

----------------------------------------------------------

ble spåd av KIMBY .ble meget imponert.anbefaller henne på det sterkeste.

KIMBY!! Er imponert over deg!!!

Du fikk rett i det du spådde meg om. Vi fikk livstegn fra familien, nå er de også kommet tilbake.

Ellers har jeg ikke hørt noe mer fra Aetat og det andre du spådde om. Venter i spenning og håper du har rett der også.

Tusen takk, kjempesnilt av deg å ta deg tid til spå meg!!! Setter stoooor pris på det. Kan hende jeg tar kontakt med deg igjen en gang du har tid.

klem fra

tullip

Annonse

Hei Kimby!

Du har spådd ei vennine av meg og hun sa at mye stemte.

Så hvis hun er gravid nå, så er det skummelt riktig!

Lurer på hvordan man går fram for å bli spådd, kan man spørre om hva man vil? Og kan man spørre igjen hvis det er noe av det du skriver man ikke skjønner helt og vil ha forklaring på?

hei

du mail meg på [email protected] tar 250 for en vanlig lesing....350 for å beskrive dine hjelpere og kommunisere med dem..det er ikke altid de vil si noe....så tar jeg 400 for å kommunisere og hjelpe åner over på den andre siden.

jeg tar forskud og du får et kontonr du setter inn på

trenger daton på deg og andre du bor smmen med..du kan og skrive litt om det du ønsker jeg skal legge vekt påunder lesingen..du kan og spørre etterpå vist du sitter med spm

klem fra

kimby så godt og se dæ spå herinne ijen.du e virkeli så dykti,anbenfaler deg på det varmeste til alle :)

du har hadd så uendeli tret på meg,og hjulpet meg bla med ånder i huset og andre ting i livet mitt hvor jeg har folt jeg har stått fast.

ps.. nå er det forresten helt stillle på kjokkenet,

c_angel

ville bare dyttte opp og anbefale henne på d varmeste

c_angel

hei:O)

tusen takk skal du ha..det er så deilig med skryt :o)

bra å hør at det ble stille på kjøkkenet..emn kanskje litt ensomt for deg som må ta oppvasken alene hehehehe

KIMBY

KIMBY er kjempeflink....:)

....Anbefaler henne på det sterkeste.. ;o) Hun gir veldig grundige og lange svar, og er treffsikker :o)

Er så spent om hun får rett ift. framtiden min... (jeg håper det.. ;) )

Klem.....

*mamma til to :-)*

kimby , du hadde rett du...

du hadde rett når du sa at jeg ikke var gravid,enda jeg var ganske sikker på noe annet selv.Mensen kom tilogmed et par dager forsent, det i tilegg til ømme bryst,var jeg nesten sikkerpå at det var en spire der.men ser du noen spire i fremtiden da??har nå holdt på i 1.5 år..min dato er 230673 og gemalen 250468.

klem fra meg

foxie

hei

jeg får opp en graviditet på deg i påsketiden...en gutt :o)

KIMBY

Annonse

vil bare anbefale dere og bli spådd av kimby vist dere lurer på deres barnefremtid o.l, er helt ubegripelig kor rett den dama har:) se på spå/horoskop debatten...

Anonym

------------------------------------------------------------------------------------

har blitt spådd av henne, blir spennende og se fremover:) har hvertfall hørt mye bra om den dama:)

Kozegutt:) 17.06.06

OH MY GOD!!!!!KIMBY!!!!!EG FANT DEN!!!

Å herre gud kimby:)!!!!!!

Skjelve som faen..sorry språket...eg fant gifteringen..tenkte igjennom det du såg og kom på at du beskreiv mitt soverom...gikk ned , ved siden av døra er der en nattbord ...eg bare løftet den og DER VAR GIFTERINGEN!!! eg heilt sjokkert eg no..du er bare utrolig flink.. det er en gave det, det du har:) tårene triller er av lettelse..skal ringe til mannen no og fortelle dette...

dette kommer eg aldri til å glemme!!

heilt utolig...

tusen tusen takk:)

simianne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...