Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Kjøper dere nye el bruker dere de dere har? Hva er mykest/best å bruke? Hvor kjøper dere de og hva er prisen?
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Billig på Spar Kjøp. Kjøpte mange i flanell. Mykt og godt. Ellers ok med gaskluter og tynne, myke vaskekluter eller mesoft (?) kompress fra apoteket til å vaske stumpen med.
Mille-k Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Jeg bruker gasskluter elelr tynne bomullskluter (med kant i ulik farge) til bleiestell. Skal ha ett par nye badehåndklær, ellers bruker jeg det jeg har.
Mrs. Bouquet Skrevet 18. november 2006 #4 Skrevet 18. november 2006 Kjøper egne til babyen, våre er egentlig hvite, men jeg vasker bort sminke osv. så de er ikke så veldig delikatede klutene. Kjøper også egne hånkler for det finnes så mange søte.
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 18. november 2006 #5 Skrevet 18. november 2006 hvorfo anonym på dette spørsmålet?????????????? jeg har frotte kluter og gaskluter
MM med spire Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 jeg har kjøpt nye håndkler og kluter til babyen... Kom over noen nusselige håndkler på kid, i tillegg til noen lyseblå fra jysk... og da klarte jeg ikke gå forbi de ) var ikke så dyre, de med bamser fra kid kosta 40 kr pr stk, de andre var en pakke med 6 hændkler til 100kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå