Gå til innhold

ÅHHH!! Jeg misunner dere gravide!

Chriistina ~ 2pp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skriver som bare det på MSN jeg... Men mest mamma jeg skriver med nå da.

Alderen er fæl ja, den er aldri med oss. Vi er alltid for unge også putselig er vi for gamle. Rart med det.

Må le litt her. Marsvinet mitt spiste på en pose kjæresten har på bordet han står på. Haha. Så bra. (Dårlig sans for humor)

Oslo er en stor by. Byen min er en liten by. Trives i de små jeg :)

Og p-piller er fæle ting. De vil lissom ikke bli tatt. Glemt nesten 10 på et halvt år jeg. Hvis ikke fler.

Sitter i senga til gutten her og små tenker litt. Skummelt å vente på å kunne ta testen. Hehe

Hehe, JA!! kunne ønske du kunne testa nå jeg;) Men det er jo litt dumt det og liksom. Men hvis jeg hadde blitt gravid nå hadde jeg akkurat fyllt 18 når ungen hadde kommet og 18 år er ikke det verste egentlig.. Vet ikke når du blir 18, men uansett så er man jo ikke langt unna..

Jeg har jo glemt pillene hjemme i helga så lurer på om jeg burde være litt forsiktig.. vet ikke om jeg "tør" å bli gravid, det er jo en skummel tanke og da, selv om jeg vet jeg kommer til å klare det så tenker jeg på hva gjør jeg hvis jeg sliter med morgenkvalme? Åssen gjør jeg det ang skole da? Jeg må ta bussen på sju på morran.. Og hva skal jeg si til familien?

Annonse

Men nå må jeg stikke fra dere for i dag... Senga kaller snart. Både hue og resten vil sove. Hehe. Ikke sovet i dag heller. Jøss, MIRAKEL!! Pleier å sove hver dag jeg...

Men testen min den ligger så fint i skuffen til "gubben" enda, og der ligger den til jeg tar den...

Men to dager i strekk uten piller har jeg greid også, og det i den mest kritiske uka. Sist måned var det. Så vet ikke enda åssen det går.

Men nå må jeg legge fra meg PCn. Gubben begynner å bli utålmodig med å finne på noe. Hehe. Men jeg kommer hjem i morgen engang. Men skal være med mamma på husvisning. Skal flytte i nærmeste fremtid.

NATTI NATTI mine damer. Snakkes nok:)

Ja, men det jeg tenkte på er at det er jo ikke såå ungt som 18 åring.. det er ganske mange her i landet som blir mødre når de er 18 lissom..

Jeg aner ikke åssen jeg skulle sagt det, tror ikke jeg hadde fått sagt det før de hadde oppdaga det selv, kanskje mamma, men hu hadde sgat det til pappa også ser jeg for meg at pappa hadde ringt meg også hadde ikke jeg tørt å ta tlf, hehe.. Men broren min fikk nettopp unge og jeg er redd de trodde jeg hadde blitt påvirka av det, men det er jeg ikke. Har hatt lyst på unge før de ble gravide liksom.

har ikke hatt noe i mot å blitt mor som 18åring jg nei, men verre hva mamma hadde syntes ja!

du får si at det ikke var planlagt, og ikke av den grunn da!

jg hadde ialf sagt at det ikke var planlagt. for tror mamma har kommet til å fått sjokk. hu går å spørr om jg er gravid hele tiden, for hu er liv redd for at jeg er det!

kjip mamma jg har altså!!:P

Annonse

Jeg går også Barne- og ungdom... Men jeg skal ta påbygg tror jeg. Også har jeg planer om å flytte ut til sommeren.

Testen ligger så fint i skuffen enda. Tatt den opp, men ikke brukt den. Måtte se på den. Bare sånn blilligtest jeg fikk av helsesøster gratis på skolen. Spurte etter det. Flaaauuut :)

Skal i dag dere da? Tidlig oppe jeg. Hehe.

Det er bra du passer godt på testen;) Hehe... Ja, der er jo litt flaut å spørre om det, men hun blir sikkert spurt om sånt masse;)

Jeg våkna tidlig jeg og, men sovna igjen, hehe.

Idag skal jeg bare slappe av og dra hjem.. Vi har vært i oslo i helga. Hos familien til samboeren:)

Hva skal du da?

Jeg stod opp tidlig jeg, men måtte sove igjen nå. Sovet en halv time. Sitter her å er kjempe trøtt i trynet. Haha. Greier ikke være våken en hel dag lenger. Må sove.

Testen koser seg den. Helsesøster her er sånn rett frem hun. Prater om alt uten å bli flau. Litt kul er hun :)

I dag skal jeg være med mammaen min på visning, gjøre ei oppgave om barn og lek som skal leveres på tirsdag og planglegge bursdagsgava til "gubben". Han fyller 17 på tirsdag. Også kommer han til meg og skal være over til i morgen etter at han har gjort jobben sin på radioen.

Er det mulig å bli så trøtt? Huff. Like trøtt etter en time våken. Noe som er galt her. Men stikker ned å spiser litt igjen og lar PCn hvile. Har bærbar og nå har den mista ene gummi-beinet under. Så må lime det på igjen, og da må PCn være kald. Men jeg kommer igjen etter det eller etter visningen. Kommer ann på om jeg må sove mer eller finner på noe annet:)

Men vi snakkes:)

Mange klemmer fra

når det er du skal ta testen da?? huff.. forloveden begynte å si i går at jg oxo skulle ha testa meg, men jg tørr ikke å spørre helsesøster etter en gravtest nei, for jg har NESTEN testa mg en gang før, for 1 år siden eller no. fikk ikke mensen til rett tid, så gikk til helsesøster & spurte etter p-piller. og så spurte jg om de var skadelige for fosteret itilfelle jg var gravid da. så ble vi enige om at jg skulle ringe hvist jg ikke fikk mensen etter en hvis tid. dagen kom nå, og jg hadde ikke fått mensen, så jg ringte no, og fikk beskjed om å komme innom kontoret hennes seinere på dagen. og da jg om hjem fra skolen, så fikk jg no mensen da, hehe.. så fikk typen til å ringe og si d til helsesøster.. hehe flaaaut!

men uansett.. så kjenner hvist helsesøstra mor mi, for da jg var der, så fortalte hu at hu var i vei å så på mg da jg kom! enda mer flaut!:P

i dag har jg ikke noen planer, bare slappe av!:)

Huset var ikke helt bra, men skulle se på det så lenge vi kjenner de som bor der. Men det huset de andre så på i går, som jeg fikk se utenpå i dag, så kjempebra ut.

Må skrive evaluering/rapport fra jeg var på asylmottaket på fredag. Kjempe gøy. NOT. Huff, Dakar meg. Sliten også, kommer til å sovne igjen.

Engelskfremføringer er ikke gøy. Lykke til på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...