Gå til innhold

ÅHHH!! Jeg misunner dere gravide!

Chriistina ~ 2pp

Anbefalte innlegg

Noe virkelig og. Kunne så ønske det var meg. Har jo hatt lyst til det lenge, men nå som jeg har blitt tante og var å besøkte lille gutten idag får jeg enda mer lyst! Jeg gleder meg skikkelig til det blir min tur og jeg kunne ønske tida gikk mye fortere så jeg ble lit eldre, hehe;) Dere er kjempe heldige, kunne virkelig ønske jeg var dere...

Fortsetter under...

Jepp, dessuten er jeg bare 17, og han fyller det på tirsdag, også bor vi enda hjemme begge to, så har mye å ordne før den tiden!

Men er litt nervøs nå. Tror nemmelig jeg kan være gravid, men jeg kan ikke det enda. Skal gjennom en operesjon snart, og hadde vært fint å ikke ha vært det da lissom... Huff.

Annonse

Vi er vel i det samme problemet som vesla!! Vil bli ferdige med utdannelsen osv først, men kjæresten min er 20 og vi har bodd sammen i over ett år. Begge har jo veldig lyst selvfølgelig. Etter at kjæresten til broren min ble gravid har alle sagt sånn "ja, christina tenk når dte blir din tur"... Og da sier lissom pappa at det blir lenge til=P Jeg er så sikker på at pappa hadde blitt kjempe sinna, eller vanskelig åse for han er ikke typen til å bli sinna. Men jeg henger meg veldig opp i hva alle andre sier og jeg da, det irriterer meg litt. Men ang utdannelse så går jeg frisørlinja og jeg er mest sannsynlig lærling neste år så det er jo ikke mye igjen..

Kjedelig da Vesla!! Du må si ifra om du er gravid eller ikke da!! Hvis du er det kommer jeg til å misunne deg fælt asså..

Lover at jeg skal si fra! Har testen i skuffen, men den skal jeg ikke ta før den 28. Skal på MR 30. Og er fint å være sikker til da... Vært kjempeflink til å glemme piller de to siste månedene, blitt 5 stykk tror jeg. Og tre av de i den mest "kritiske uka", den siste før mensen. Ikke blødde jeg ordentlig sist heller. Kjæresten klager over at jeg er sliten støtt og sur. Også er jeg masse svimmel og kvalm for tiden. Enten så er jeg gal, eller så er jeg kanskje noe mer. Men tiden får vise :)

Hadde vært kjekt å hatt inntekt og eget bosted først. Men kjæresten begynner prakis neste år. Og jeg på påbygg tror jeg, eller så går jeg ut som lærlig jeg også. Vi får se!

Annonse

Det å glemme pillene er kjipt. Jeg har klart det selv jeg nå i helga for vi dro hjem til foreldra til samboeren min og da klarte jeg å glemme de hjemme så det blir en helg uten piller, jaja.. Vi får se hvordan det går. Håper du at du er gravid da? Hva er det du som ut i lære som.. Hvis det er det du velger da.

Jeg burde seriøst funnet et annet slag for prevensjon... Reiser fra de annenhver gang nesten når jeg er hos kjæresten... Håper at jeg er gravid veldig. Men tørr ikke si det til så mange om jeg er det. Men mamma'n min har sagt at hun støtter meg 100% om det skulle skje, så hun tørr jeg nok si det til. Men må utsette operasjonen om det er noe der. Og den gleder jeg meg veldig til å komme over.

Jeg kommer til å gå ut som barne- og ungdomsarbeiderlærling om jeg gjør det. Men tror det blir påbygg. Sånn at jeg har studiekompentanse også ta lærlingtid etter det. Og da barn imellom eller noe. Vil ha baby før jeg er 20. Er tradisjon i slekta :)

Jeg burde også begynt på noe annet enn p-piller, hehe. Jeg gleder meg til du skal ta testen jeg!! Kunne ønske det var meg, hehe.. Jeg også hadde turt å si det til mamma, men pappa han mener at man skal få barn når man er rundt 25 han, så det hadde vært verre. Jeg har snakka så mye om det til mamma at hun sa her for ikke så lenge siden at det ikke forundra henne om jeg kom å fortalte at jeg var gravid, hehe.. Ups! Jeg er også så redd for hva resten av familien ville sagt, når kjæresten til broren min ble gravid nå( hun er 19) så reagerte veldig mange! Og jeg er jo ikke 19 engang.. Nei, dette er skikkelig vanskelig.

Jeg skal gå ut som frisørlærling jeg da hvis jeg i det hele tatt gjør det, mlig jeg og tar påbygg for jeg er ikke sikker på hva jeg vil enda. Hvor o landet bor du da?

Jeg bor i Hedmark jeg. Vil ikke gå inn på byen her. Bor i en liten by nær svenskegrensa. Liker ikke å si helt eksakt hvor jeg bor sånn her på nettet. Men jeg flytter mest sannsynlig for meg selv til sommeren. Fyller 18 til våren så da er jeg lissom gammel nok som mamma'n min sier...

"Grueler" meg til å ta testen jeg. Tatt en engang før, men da visste jeg at den ble negativ. Men nå har jeg lissom så mange symptomer. Magen er hard (jeg er ganske tjukk og derfor pleier den være myk, kan dytte inn halve fingeren inn. Litt mye løshud:/ ) Mye kvalm, sliten og trøtt støtt. Svimmel, humørsyk... Huff. Føles ut som om jeg har mensen hele tiden :) Men kan bare være meg selv da, som tror litt for mye.

Mamma var 19 da hun fikk meg... Synes egentlig det er passe jeg. Kjett med gamle foreldre. Kusina mi er 10 år og foreldrene hennes er 42 og 43. Synes det er litt gammelt jeg. Onkel var da 32 da han fikk sin første og eneste. Men det er min mening da.

Du virker så koselig Christiina :) Kjempe koselig å skrive med deg :)

Skjønner at du ikke vil dele ut all personlig data her på nettet;)

Kommer du til å bo i nærheten av der du bor når du flytter, eller kommer du til å flytte langt vekk? Jeg flytta hjemmefra i september i fjor og synes det er kjempe kjekt!!

Jeg skjønner at det er litt skummelt med disse testene.. Jeg blir nervøs på dine vegne her jeg sitter, hehe. Dumt du ikke kan teste før 28, jeg kommer til å gå rundt å tenke på det jeg nå! Jeg er sikker på at hvis du er gravid så kommer jeg til å få ENDA mer lyst!! Fo da sitter jeg liksom her alene om det om du skjønner! Huff..

Jeg vil også være ung mamma, men det er liksom ikke så lett når det er så mye fokusering på utdannelse osv osv.. Og nå son broren min nettopp har fått unge er jeg 100%sikker på at alle tror det er pga det jeg ble gravid og, men jeg har hatt lyst på barn før de fikk greie på at kjæresten var gravid, hehe. Og hun er ikke mer enn 19 og broren min er 21 er jo ikke så gammelt det. Pappa reagerte ikke noe spesielt egentlig. Men det tror jeg han hadde gjort hvis jeg kom å fortalte det:( Hadde ikke turt å fortelle dem det før de hadde sett det selv tror jeg=P

Jeg synes du virker kjempe koselig og!! Vi er liksom i samme summe situasjon, eller kanskje ikke lenger:P

Joda, vi er nok i samme situasjon enda. Tror egentlig ikke jeg er gravid, men typen sier han er 80 % sikker. Men vi kan jo prate sammen fordet:) Det som er så fint!

Kommer til å holde meg i byen her noen år til,men har store planer om å flytte ut på landet. Men må lissom kunne kjøre bil og sånn da. Er så kjekt her i byen. Mange butikker osv. Ikke lang vei til senteret heller. Men er dyrt å leie her da. Noen i klassen min bor på hybel (soverom også dele resten.) De betaler 3500 kr måneden. Stiv pris. Og jeg vil ikke ha hybel som jeg må dele med flere. Vil ha noe for bare meg og kjæresten jeg. Men blir nok dyrt det.

Testene er skumle ja. Venter mensen til neste helg. Lurer på om den kommer ordentlig nå, eller om den blir som sist. Det som kom da var helt rødt også kom det veldig lite. Sorry detaljer ;) Måtte bare beskrive litt. Kjent for å ikke være flau over sånt...

Klem:)

Vi får vente å se til du skal teste da;) Det blir spennende!!

Her vi bor er det også ganske dyrt.. Eller der vi bor er det faktisk ikke så dyrt, i byen generelt er det dyrt. Vi har en leilighet på 55kvadrat og betaler 4500 i leie.. også er det jo strøm i tillegg og da! Det er litt kjedelig.

Jeg bryr meg ikke om slike detaljer;) Er ikke såå nlye på det, hehe. Hva tror du resten av familien sier hvis du er gravid da?

Venter og venter til testen skal tas. Huff, hadde en svimmelkule her igjen. Med skikkelig hetetokt. Er det et tegn tro. Hmmm. Eller er det jeg som har kommet i overgangsalderen ?

Hvor i landet bor du da?

Pappa sier han skal komme etter meg med hagla om jeg er det. Men tror ikke på han. Hehe. Det går nok over når det har sunket inn. Bessa (mormor) gleder seg, bestefar henger sikkert på med hun, Farmor og farfar blir drit forbanna, mor til kjæresten tar det sikkert som det kommer. Hehe. Tror alle blir glade etterhvert.

Jeg gleder meg så sinnsykt til å flytte ut! Høres så bra ut. Drømt om det siden jeg var 10 år.

Hehe, kanskje du har kommet i overgangsalderen, ja!! Neei, det kan jo hende du er gravid ja!! Gleder meg nesten jeg, men det er jo over en uke til:(

Kommer etter med hagla ja, haha!! Det kommer sikkert som et sjokk, men de kommer helt sikkert over sjokket og da er det vel greit...

Jeg bor i Vestfold jeg!! Midt i ca;) Fra oslo er det 1 1/2 time til der hvor jeg bor:)

Bor 1 1/2 time fra Oslo jeg også! Men andre veien :(

Søren som folk skulle skrive på MSN nå da. Både mamma, ei venninne og søsteren til typen. Fælt som de skriver.

JEG ER I OVERGANGSALDEREN!!!! Jippi, not. Kjett når en er 17 gitt. Håper da det er noe annet. Hehe, huff. Jeg har det ikke bra i dag! Litt fjortis i dag gitt.

Gjør nå du da?

Henger mg på jeg også! Kjempe lyst på unge, men tror kanskje alderen står i veien, hvist jeg ikke er gravid da! hehe. Litt slurvete med p-pillene de 2 siste måneden, før jg slutta md de, og nå har det gått noen uker siden jg skulle ha hatt mensen, men enda ikke fått den!:P Hehe. Både jg og forloveden ønsker bebi, men begge bor hjemme enda, og ingen er utdanna enda, så får se hva d blir til!

Nå sitter jeg på msn jeg og gitt.. Snakker med ei venninne som har problemer i forholdet! Huff!!

Men vi skal kanskje flytte til oslo til sommeren da for samboeren min er fra oslo. Ja, overgangsalderen er det nok IKKE, hehe.. Da tror jeg heller at du er gravid altså..

Ang msn så er det lite folk her, er alltid det i helgene.. Alle er ute å fester mens jeg sitter her å ruger.

Du gjør da? Bare svarer på msn? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...