Gå til innhold

Det virker som det er tennene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg kjenner han er litt hoven også, dessuten har han vært mildt sagt slitsom spesielt igår og i dag. Igår hadde jeg en ordentlig 100% oppmerksomhet og omsorgsdag. Bare kos hele dagen og ut og trille og sove i vognen. Prøvde litt mat på formiddagen og litt på ettermiddagen. Han spiste litt men virket mest som han ville ha noe "lett" og gapte fælt etter fruktmos (jeg prøver selvfølgelig alltid med pupp til hvert måltid også. Noen ganger tar han litt andre ikke). Inatt var det deilig. Han fikk pupp før sengetid og kl 24 og sov helt til 8 etter det...deilig! Idag har han også fått "the extra royal treatment". Har prøvd litt mat (fast føde) idag men han vil ikke ha. Det virker som han egentlig vil ha pupp for han gaper når jeg legger han til. Men det går ikke lange stunden før han slipper og begynner å gråte...det virker som han er plaget av noe og jeg tipper det er tennene. Han har aldri gulpet før men idag kom endel opp igjen etter han hadde spist - er ikke det også et tegn på tenner?

Uansett...han får jo noe i seg iløpet av dagen men jeg kommer til å gå å veie han neste uke bare for å være sikker. Håper på enda en god natt etter behandling med kos, pupp og dentinox...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En flott plan!

Du kan snakke med hs om smertestillende til baby hvis det ikke er bedre på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...