Gå til innhold

Hvor ofte bader dere babyen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag:) Untatt i dag:)

... har olje i vannet og vasker henne med såpe annen hver dag ca.

Lagt det inn i kvelds rutinen:)

Skrevet

1-2 ganger i uka.. det spørs.. men bruker aldri såpe kun litt shampo i håret

Skrevet

Godt noen spurte om dette, det har jeg også lurt på!

Vi bader stort sett småen to ganger i uka, hvis det ikke er noen spesiell grunn til å gjøre det oftere. Men vi vasker jo "bleieområdet" med vann og såpe morgen og kveld.

Mener å ha hørt at det ikke er bra å bade dem for ofte (slik vi voksne gjør!)

Skrevet

vi bader hver dag. Fordi vi liker rutine, og mest fordi minsten elsker å bade. Og litt fordi han alltid blir full i grøt;)

Vi har vel brukt såpe i vannet maks 10 ganger siden han kom til verden, og huden hans ser ut til å ha det riktig så bra *bank i bordet*

Gjest colorina
Skrevet

1-2 ganger i uka, bruker noen ganger litt olje i vannet, men har ikke brukt såpe eller shampoo av noe slag. Hun elsker å bade og kommer etterhvert til å bade sånn annenhverdag og til slutt hver dag, men vil skåne huden hennes mest mulig.

Skrevet

2-3 ganger pr uke. Ellers vasker jeg han med vann og klut hver morgen, ansikt, hals og bleieområde..

Skrevet

1 gang eller 2 i uka på minsten, bada førstemann hvær dag og han sliter med tørr hud nå..samme om man bruker såpe i vannet.. det er vann som tørker ut huden, så med andremann tar jeg det strengt tatt når jeg ser det er nødvendig, han er jo ikke akkurat ute og ruller i søla! det meste går av med klut og olje. ;) ville ikke anbefalle og bade ungen daglig! selv om det er kos.

Skrevet

Vi bader prinsen annenhver dag. Har planer om hver dag etter hvert, som en del av leggerutinen, men foreløpig prøver vi oss litt frem for å se hva huden hans tåler. Han elsker å bade og foreløpig er huden finfin...

Skrevet

må legge til at huden til sønnen min var strålende den.. men så plutselig ble den bare tørrrere og tørrere, når babyhuden forsvant..så det vil nok ikke synes enda, men senere...

Skrevet

1-2 ganger i uken pluss dusjing på babysvømming..

Og vasking med klut morgen og kveld..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...