Gå til innhold

har alle vonde kynnere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan av og til kjenne at jeg får helt knall hard mage,men ikke så ofte..ikke gjør det vondt heller...er det bare meg? føler alle sier at kynnere gjør vondt.. litt teit sp.mål,men spørr dere allikevel jeg,hehe:o) alt man kan lure på disse site ukene;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt kynnere et par mnd. De har ikke vært vonde, bare litt ubehagelige. Nå som jeg er så nær fødsel (uke 39) har kynnerne forandret seg litt, kommer mye oftere og er vondere til tider. Har mye mensmurringer i rygg og mage, det er jo heller ikke akkurat godt! Men er vel bare modning så får være glad til. :)

Skrevet

Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg som du. Ikke vonde kynnere, men jeg kjente at de var der avogtil. Nå derimot har jeg hatt vonde kynnere siden slimproppen gikk i forrige uke. De kynnerne jeg hadde før det var heller ikke vonde. Tror det er like vanlig med begge deler, men jeg innbiller meg selv at de vonde hjelper mer på modning og sånn. Vet jo ikke om det stemmer.

Skrevet

spurte legen om det hu sa at kynnere gjerne blir verre jo flere svangerskap man har hatt. det kan stemme for mine er vonde. det er så jeg bare må holde meg fast i noe .

Skrevet

De kynnerne jeg får som kommer av seg selv er ikke så ille, men de jeg får av anstrengelser og ved sex er ganske slitsomme og onde.. jeg har ganske ofte kynnere firdi jeg er veldig sliten.. Når jeg slapper av kommer de skjeldnere..

Skrevet

Jeg har heller ikke vonde kynnere. Har det akkurat som deg, HI. Og har lurt på det samme :-) Virker som alle variasjoner er normalt...

Skrevet

Mine har ikke vært vonde før nå de siste par ukene, har hatt det sånn som du beskriver. I det siste har jeg hatt litt mensvondt i tillegg, sikkert fordi babyen nå ligger med hodet ned..?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...