Gå til innhold

da har jeg født!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og hadde jeg visst hva jeg gikk til tror jeg neppe jeg hadde turt å bli gravid gitt. Hadde en laaang fødsel, noe som tappet veldig på kreftene. Når jeg endelig trengte dem på rett, hadde jeg null energi igjen. Mistet helt trykketrangen, så gullet ble trykket ut kun på ren vilje. Husker ingenting av det siste døgnet med rier, og er glad jeg er ferdig med det.

Men når det er sagt da, så var det vel egentlig verdt det. Sitter her med den nydelige lille prinsessa mi, kan ikke få sett meg mett nok på henne, tårer i øynene hele tiden, tenk at dette perfekte lille vesenet har vi laget av omtrent ingenting. Helt utrolig! Sover stort sett hele tiden, gråter kun for å få ny bleie å en pupp å suge på. Gled dere damer, å bli mor er bare helt fantastisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Begynner nesten å grine bare jeg leser. Gleder meg sånn til å få se sønnen min. :) Kos deg med jenta di!

Skrevet

Gratulerer så mye.

Koz dere der hjemme,

Skrevet

Sant det er fantastisk?? Lurer på om følelsen er like sterk andre gang?!?! Gratulerer så mye med den lille jenten!

Skrevet

Åh...nå ble jeg helt varm om hjertet her. de fleste sier som deg at det er verdt det når man får den lille i armene. Kose deg i tiden som kommer:-) GRATULERER!!!

Skrevet

gratueler kjempe mye:) ååå gleder meg sånn til å ha den lille gutten min i armene!

Skrevet

ÅÅÅÅÅ gratulerer så masse ;) nesten så jeg griner sjøl her jeg gitt ;) Gleder meg så fælt til å kose m jenta vår sjøl, misunner deg masse!! Kos deg masse m jenta di =)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta di og lykke til videre fremover :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...