Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 når får man melk i brystene? er i uke 31 og puppene har hverken vokst og di har heller ikke vært ømme..di var ømme helt i begynnelsen av graviditeten men dettte sluttet etter 3 mnd..er dette normalt? har prøvd og klemme ut osv i flere uker nå men kommer ikke så mye som en dråpe..
CiljaS Skrevet 17. november 2006 #2 Skrevet 17. november 2006 Ler, et vennlig lite hint: IKKE KLEM! Melken kommer den når den skal og det er når babyen er ute. Jeg har lekket nå og da i 2 mnd ca og det er ikke så gøy!
minni;o) Skrevet 17. november 2006 #3 Skrevet 17. november 2006 Ikke bekymre deg du... Lekket ikke i det hele tatt når jeg gikk gravid med jenta mi. MEN fikk MYE melk da hun kom til verden:) Gravid med nr2 nå og lekker ikke denne gangen heller... Noen lekker og andre ikke. Har ikke noe med om du får til amminga etterpå
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #4 Skrevet 17. november 2006 Eg lekker også innimellom. Men det er ikke noe å uroe seg over, den virkelige melken kommer når barnet skal drikke. Det er bare plagsomt å lekke melk. Bher, gensre og sengtøy må vaskes ofte.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #5 Skrevet 17. november 2006 THIHIhihi! ja da trenger jeg ikke og engste meg:P trodde detvar meninga og ha melk i puppene noen mnd før baby blir født,så jeg begynte og lurer på om noe var galt..vil jo da helst amme:) takk får svar dere:)
samboer87 Skrevet 18. november 2006 #6 Skrevet 18. november 2006 hehe ja du skal være glad du slipper ahr lekket som en sil siden uke 15 og er i uke 31 nå.....trippel stønn:P men men hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå