Gå til innhold

melk i brystene? når?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når får man melk i brystene? er i uke 31 og puppene har hverken vokst og di har heller ikke vært ømme..di var ømme helt i begynnelsen av graviditeten men dettte sluttet etter 3 mnd..er dette normalt? har prøvd og klemme ut osv i flere uker nå men kommer ikke så mye som en dråpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ler, et vennlig lite hint: IKKE KLEM! Melken kommer den når den skal og det er når babyen er ute. Jeg har lekket nå og da i 2 mnd ca og det er ikke så gøy! :)

Skrevet

Ikke bekymre deg du... Lekket ikke i det hele tatt når jeg gikk gravid med jenta mi. MEN fikk MYE melk da hun kom til verden:) Gravid med nr2 nå og lekker ikke denne gangen heller... Noen lekker og andre ikke. Har ikke noe med om du får til amminga etterpå:)

Skrevet

Eg lekker også innimellom. Men det er ikke noe å uroe seg over, den virkelige melken kommer når barnet skal drikke. Det er bare plagsomt å lekke melk. Bher, gensre og sengtøy må vaskes ofte.

Skrevet

THIHIhihi! ja da trenger jeg ikke og engste meg:P trodde detvar meninga og ha melk i puppene noen mnd før baby blir født,så jeg begynte og lurer på om noe var galt..vil jo da helst amme:)

takk får svar dere:)

Skrevet

hehe ja du skal være glad du slipper ahr lekket som en sil siden uke 15 og er i uke 31 nå.....trippel stønn:P men men hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...