Gå til innhold

noen tips for modning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 4-5uker igjen alså,men lurte på hva jeg kan gjøre for modning de siste 2 ukene?? (skal ta akkupunktur) men er det andre gode ting??:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare si at akupunktur ikke trenger hjelpe, så ikke bli lei deg om det ikke har noen virkning på deg. Hadde det iallefall ikke på meg, og jeg prøvde på begge mine forrige svangerskap:-)

Sex er vel kanskje det naturligste.....men da må du være aktiv:-)

Jeg har blitt satt igang på sykehuset to ganger, og da fikk jeg høre, at en modningsdose der tilsvarer 7 samleier......hehe, så da er det bare å stå på.

Lykke til!

Skrevet

Modningen skjer jo den...hvorfor så travelt?

ALLE babyer kommer ut, folkens :-)

Skrevet

oki,men det er verdt forsøket å prøve modnings akkupunktur,så får je håpe det hjelper:o) jordmoren min skal ta dette på meg...noen andre forslag på modning,som er bra å ike farlig:o)

Skrevet

hei brooke er høyravid,jeg spørr bare for litt nysjerrighet,å vet at babyen kommer når den kommer,å er glad for hver uke babyen er i magen,vet det er bare godt for den,å innen noen uker har jeg jo skatten i armene mine,men kjekt hvis der er noen tips bare,litt tidsfordriv å høre hvertfall,så er det ikke sikkert at jeg vvil bruke dem,hehe:)

Skrevet

Tja...modning kommer jo ofte sammen med modningsrier, eller kynnere...så da tenker jeg fysisk aktivitet, sex, stimulering av brystvorter....

Skrevet

Sove masse, hvile ut og se til at du er opplagt. Det var det beste rådet jordmor kunne komme med. Fødselen starter ikke før kroppen har nok energi. Så vindusvask og joggeturer var visst ikke tingen i følge henne. Ellers så har jeg i likhet med deg god tro på akupunktur!

Skrevet

Hei ikke for å ødelegge stemninga her ....men jeg har gjort det meste for å få satt det i gang...uten resultat. gått lange turer....9 timer modningsakupunktur....vaska ferdig til jul...vorte stimulering...pumpa meg...og tatt litt lakserolje. Nå har jeg gitt opp.....bare å smøre seg med tålmodighet...

mulig det funker hos dere da men...lykke til

Skrevet

oi,ja du har jo prøvd det meste da:) men det er vel babyen som bestemmer når den vil ut,så vi får vel bare vente på den rette dagen,jeg vil ikke putte i meg noe for at fødselen sal starte... får bare vente å smøre meg med tolmodighet til skatten kommer,men litt gøy å høre om der er noen tips å taps,hehe:)

Skrevet

Det er det samme stoffet i sæd som i de modningsstikkpillene man får på sykehuset når man har gått lenge på overtid. Min jordmor anbefalte oss å slappe av, ta et glass rødvin og ha masse sex!! :-)

Skrevet

men om man er en kommende alenemor da, ikke så lett å ha masse sex da gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...