Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #1 Skrevet 17. november 2006 Hei! Noen som har erfaring eller synspunkter om ABC Pramy Steel? http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=671⊂=278
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Jeg lurer også på dette... Anyone? Den har softbag, og syns kanskje den virker noe trang..hvordan vil det fungere i februar liksom?
mammmamia ** Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 ABC er SKIKKELIG møkkavogner..! Billig dritt..! Sorry altså, men har hatt to vogner derfra og de var tunge å trille, elendige hjul, skeive, knirkete, trange - rett og slett møkk...! Så ikke kjøp denne
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Oi, såpass ja...jeg får litt å slite med da altså! Hehe.. Jaja, jeg får se an litt da, og heller kjøpe noe annet brukt og billig etterhvert om det virker helt håpløst
mammmamia ** Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Håper virkelig du blir fornøyd med vogna di, jeg har ikke direkte erfaring med DENNE vogna, men generell erfaring med ABC er ikke veldig positiv :-) Men håper som sagt at du blir kjempefornøyd, og er jo alltids mulig å gjøre et skikkelig kupp på finn.no om du ikke blir fornøyd ;-)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 Ja, finn.no var tanken min - om jeg vil ha en annen vogn finner man jo altmulig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå