Gå til innhold

Desember: bjørnebær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lista er vel kanskje ikkje akkuratt mi men.. Har "stjålet" ho lengre bak - syns det er så kjekt om me får me alle - særleg nå når det snart er desember så kan me sjå kven - og når - me skal gratulera med eitt årsdagen - så eg følte på meg eit kall der..

Trur me desember2005mammaer er eit fredeleg folkeferd, men det greiaste er kanskje om du berre skriv opplysningane dine som svar på innlegget med fødselsliste? Er nok kanskje andre òg som ikkje har fått skrevet seg på endå så då kan me samla opp litt fleire før me lager ei ny oppdatert liste til desember. På den måten unngår me iallefall at det blir så veldigt mykje å bla gjennnom.

Ok, du er ikke så dum du(: Jeg hadde kommet til å kopiert hele lista, og da har den jo som du sier blitt ganske lang ja!

Takker.

Hørte forresten til januarklubben på bim, og der var det litt irritasjon til tider ang terminlistene, så det var ikke myntet på dere! (:

Følte meg ikkje så truffen sidan eg høyrte til januarklubben - men NÅ gjer eg det..

Neidå men eg hadde og termin i januar (16.) og så fekk eg 30. desember. Så ikkje like lenge før termin som deg, men totalt ikkje førebudd på at det skulle bli ein 2005´ar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...